Sizce 1.66 boy TR'de kadın için uzun sayılan bir boy değil mi?

Boyum 1.66 , arkadaşım dedi ki senin yanına orta boylu yakışır , ben 1.72 yim,1.75 yakışmaz bana dedi
Siz öyle mi düşünüyorsunuz?
Türkiye'de kızlarda uzun boylu erkek sevdası var, anlamıyorum bunu cidden...
Yani bi erkek yakışıklıysa, omuz genişse 1.75 güzel bi boy, yani kadın 1.80 olmadığı sürece yanına yakışır bence
Hatta bazen Hollywood ta görüyorum, uzun boylu kadın ve orta boylu erkek, çok yakışıyorlar çoğu
Sizce 1.66 boy TR'de kadın için uzun sayılan bir boy değil mi?
Cevapla