Boyum 1.66 , arkadaşım dedi ki senin yanına orta boylu yakışır , ben 1.72 yim,1.75 yakışmaz bana dedi
Siz öyle mi düşünüyorsunuz?
Türkiye'de kızlarda uzun boylu erkek sevdası var, anlamıyorum bunu cidden...
Yani bi erkek yakışıklıysa, omuz genişse 1.75 güzel bi boy, yani kadın 1.80 olmadığı sürece yanına yakışır bence
Hatta bazen Hollywood ta görüyorum, uzun boylu kadın ve orta boylu erkek, çok yakışıyorlar çoğu
Siz öyle mi düşünüyorsunuz?
Türkiye'de kızlarda uzun boylu erkek sevdası var, anlamıyorum bunu cidden...
Yani bi erkek yakışıklıysa, omuz genişse 1.75 güzel bi boy, yani kadın 1.80 olmadığı sürece yanına yakışır bence
Hatta bazen Hollywood ta görüyorum, uzun boylu kadın ve orta boylu erkek, çok yakışıyorlar çoğu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer