sorum açık beyler bayanlar sizce hangisi daha iyi gözünüze hangisi daha hoş gözükür? Benim boyum 174 uzun arkadaşlarım akrabalarım bana cok uzunsun falan diyor hep şikayet oluyor ama çok şükür ben boyumdan memnunum 😊
Karşı cinste kısa boy mu yoksa uzun boy mu hoşunuza gider?
Merhaba uzun boylu insanlar daha cezbedici ve asaletli duruyor tabi 1.90 sonrası hoş olmuyor kadınlarda ise 1.75 üzeri kadınlar ideal boy uzunluğuna sahip ancak sonrası da kötü görünüyor birde topuklu giyerse yani
Benimle aynı boyda olmasını istiyorum Uyum ve denge için hani bazı öküz kesim varya hepsi değil ama yok 1.90 olsun 1.40 olsun sarsın beni nekadar iğrenç deve çüçemi lan bu uyum önemli net aksini iddia eden boy takıntısı vardır
Kıyafet bulmakta zorlanıyorum, ortamda hep uzun olan insan oluyorum, insanlara hep yüksekten bakıyorum, topuklu giyemiyorum, karşı cinsle de neredeyse aynı boydayim. Daha ne deyim dhdhd