1.55 olmayı bu aralar çok takıyorum, sizce minyon olmak kötü mü?

evettt boyum 1.55 ve çok fazla kafaya takmaya başladım. Aslında arkadaşlarım minyon olmak iyi diyor ama bu aralar uzun kiz göre. göre piskoskjim bozuldu
1.55 olmayı bu aralar çok takıyorum, sizce minyon olmak kötü mü?
Cevapla