Sen duşta soğuk su taraftarı mısın sıcak taraftarı mısın ılık taraftarı mısın?


Biraz sıcak olursa iyi oluyo ama çıkmadan önce soğuk suyu ful açıyorum başımı altında gezdiriyorum Saçta birden bire kan akışı hızlanıyor ölü deriler atılıyor Saç hızlı uzuyor nasıl ki soğuk suyu dökünce birden bire canlanıyorsak saçlar da öyle oluyo tavsiye ederim herkese 😄😄
Merhaba ne çok soğuk ne de çok sıcak genelde orta ılıklıkta su tercih ediyorum ama duştan çıkmadan önce soğuk su ile saçımı durularım kan akışını hızlandırdığı için saçıma çok faydası oluyor
Cevap
62Cevap
Sıcak seviyorum ama hava durumu olarak sıcak sevmiyorum
Uyumayacaksam soğuk su. Soğuk su bedeni uyandırır. Testesteronu artırır. Sıcak su da faydalı ama uykuya ve sükunete teşvik eder.
Sıcak su da ılık yani, yakmayacak kadar.
Sıcakla yıkanıp negatif enerji atmak için sağ omza sol omza su dökmek hoşuma gidiyor kuş gibi cikiyorum bı feryat çıkıyor ama idare etcez
Ilık duşu severim çok sicak havada soğuk duşta iyi gidiyor. Ama böbrekleri usutebilir, hastalanıyor insan.
Dayı soru yazmayı bırak gari yetişemiyorum :) Sıcak su tabi :D
Genelde sıcak ama aaada soğukta olur bademde ılık takılırım kafama göre 😎
Genelde duş almıyorum bende küvet var direk dalış yapıyorum
Cayır cayır taraftarıyım. Tertemiz olduğumu anca öyle hissedyorum
Soğuk su, soğuk su saçın kendi rengini almasını sağlar, kemikleri güçlendirir özgüven katar
Şok yapmak için soğuk suyla kışın banyo yaptığım oluyor.
Sıcak. Havalar ısınıyor malum, sıcağa alışınca dışarısı bir süre ılıkmış gibi geliyor
Tabiki soğuk
Vücudun kendine gelecek, kaslar şükür kanka diyecek sana
Ilık su olması her zaman vücut için iyidir.. manen de öyledir diye biliyorum
Saç için ılık iyidir. Denize gireceksen soğuk Kese atacaksan sıcak yerine ve duruma göre
Ne çok sıcak, ne de çok soğuk , ikisinin arası olmalı bence 🤌
Yazın bile tamamen soğuk suyla yapamam :D sıcak olmalı
Önce soğuk üşüdüğünde sıcak. Soğuk su depresyona iyi gelir diyorlar ayrıca. Beyne ufak şoklar vererek zihnimi ne açıyormuş
Fark etmiyor ki yoegun olursam sıcak hava sıcaksa soğuk gece duş alırsam ılık
Valla sıcak su bile değil, kaynar suyu tercih ediyorum, yaz kış demeden...
Biraz sıcak olması iyi olur
Sıcak iyidir 🤔
Soğuk su gibi ama tam buz gibi değil
Sıcak su dinlendirir soğuk su uyandırır
Yaz kış ılık su ile duş alırım
İkisinin ortası, ama soğuk tercihimdir. 😌
karşı cins olduktan sonra sıcak soğuk fark etmez
Ilık sıcak soğuk sırayla en iyisi
Ilık suyla yikanmayı severim daima
Yazın sıcak kışın ne sıcak ne soğuk normal olsun
soğuk suda alan bordo berelidir
Soğuk suya yakın
Yazın soğuk kışın sıcak
Yazın soguk kışın ılığın bi tık üzeri
Hava sıcaklina göre degişiyor yazın soguk su süper
O anki psikolojime bağlı
Yazları genelde ılık veya azıcık soğuk
ılıktan bır tık sıcak olsun
Sıcağa biraz yakın
Ne sıcak ne çok soğuk arası
Yaz kış soguk sabhlari dahil
Ilık su
Kaynar su tarafındanım☄
Soğuk
Ortasi
Ilık olmak isterdim
😂 Dayanabildiğim kadar sıcak su
Mevsimden mevsime değişir.
ılık su taraftarıyım
Ilık su tarafı
Ilık olsun bizim olsun
İkisinin ortası 🤣
ılık
Sıcağı severim
Hafiften sıcak ılık
Yazın soğuk kışın sıcak
En sıcak
İkisi de
Soğuğa yakın.
Ben yaz kış sıcak suyla duş alırım
Soguk su
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?