Bence çil çok güzel bir şey. Lisedeyken keşke bende de olsun derdim ama yoksa da sahtesini yapmam yani. 


Benim çillerim varken kızın biri benimle dalga geçmişti çok zoruma gitmişti instagramda baktım çilli efekt yapmış fotoğraf atmış. Hint kınası ile yapanlar da var sırf moda olduğu için herkes yapıyor şu an
dalga geçilecek ne var aksine çok güzel. kendisi filtre yapmayı biliyor ama
Cevap
3Cevap
Ben beğeniyorum ama sahte olduğu anlaşılıyor bazen
orijinaline ben de bayılırım
Lisede arkadaşım çilli diye hergün ağlıyordu. Bunlar pürüzsüz yüze çil yapıyorlar
Çil kadar sevimsiz bir şey yok nesini seviyorlar anlamıyorum
Artık sahte çilde mi yapıyorlar 😅
maalesef :D
Ben bayılıyorum orijinal çilli kadınlara
ben de orijinaline bayılırım
Bendekiler orjinal 😏😏
şanslısın :D
Çil, yüzde benekler.. bana hiç güzel gelmiyor
ben severim ama orijinalse sahtesine ne gerek var
Sahte şeyler hep itici değil mi ya
Her şey doğalıyla güzel
Bazı YouTube’lar saçmalamaya başlamış
Güzel bile durmuyor
Abartıklar
Abarttı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?