Çok yakışıklı (çok güzel) olmak çok güzel bir his değil mi cidden?

yakışıklılık ve güzellikten kastım aşırılılık yani manken gibi olmak :D

Güzel ve yakısıklı olmak var ama aşırısından bahsediyorum, etraftaki herkes size bakıyor falan, doktora bile gitsen daha iyi konuşuyorlar senle hep özeniyorum sadece ilişki anlamında değil her anlamda
Çok yakışıklı (çok güzel) olmak çok güzel bir his değil mi cidden?
Cevapla