Sevgilim her ağda yaptığımda "bana da" yap diyor. Sizin de sevgiliniz/eşiniz böyle mi?

Resmen fırsatçı ya. 😂 Hiçbir anı kaçırmıyor. Ağda yapıyorum geliyor "benim de şurama bir ekre yapıştır azıcık tüy çıkmış" diyor. lsfjsdlfsd
Sevgilim her ağda yaptığımda bana da yap diyor. Sizin de sevgiliniz/eşiniz böyle mi?
Sevgilim her ağda yaptığımda "bana da" yap diyor. Sizin de sevgiliniz/eşiniz böyle mi?
Cevapla