Uzun boylu kadınların çok şanslı olduklarını düşünüyor musunuz?

Ben şanslı olduklarını düşünüyorum ve beğeniyorum. Keşke ben de 170 ve üzeri olsaydım. Ben (164) moralim bozuluyor. Yüzleri güzel olmasa bile bence 1 adım öndeler. Ne diyeyim Allah sahibine bağışlasın. :(
Güncellemeler
+1 yıl
Güzellik ve çekicilik açısından şanslılar.
Uzun boylu kadınların çok şanslı olduklarını düşünüyor musunuz?
Cevapla