İyi Akşamlar 🌺🧚♀️
Kendinizi güzel- yakışıklı buluyor musunuz?😌
Kendinizi güzel- yakışıklı buluyor musunuz?😌
Meslek lisesi tembel öğrencisinden fakülte 3. lüğüne, Market çalışanı olmaktan iş yeri sahibi pozisyonuna gelmek kolay olmadı. Hayatım mücadele ile geçti yüzümde derin cizgiler ve evet aynada yüzüme bakıp yakışıklıyım demem mümkün değil belki Ama artık çevremdeki herkesi özgüvenim, karizmam ve hayat tecrübem ile etkileyebilirim diye düşünüyorum veya belki de sanıyorum 😎
Hayır maalesef ki demeyi çok isterdim ama hayatın gerçeği bu 😊
Hayır
Cevap
18Cevap
Cok şükür bazıları bizi yalancı bilse de biz neysek oyuz bizi bilmeyen kendi gibi bilir
Kendime aşığım walla smsksmsksm
Sbxbdnsh
evet
nickin hala ters
Düzelcek
ne zaman
Bilmem
Merhaba evet oldukça yakışıklı buluyorum kendimi
Evet bence beni alan yaşadı 😄😄
Bence benim giderim var
@kanya_ sence 😝
Yakışıklı bulmuyorum da giderim var diyorum 😅
Tabiki. Bakan birdaha bakıyor.
Allahın yarattığı mahluklarız işte
Kendimi beğeniyorum.
Bide resmini koysa belki yiyeceğiz de, iste yemiyoruz bunları 😂
Evet çevrede öyle bilinirim
Hemde asil buluyorum 😎
Kendime güzelim ya 😂
Evet bokunu çıkarmadan tabi 😃
Evet buluyorum
Evet.
Eved
Genelde yakışıklı olduğumu ifade ederler
Hayır bulmuyorum🙄
Evet
Evet
Evet
Biraz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?