Bıyık bölgesi kararması nasıl geçer yardım?

Bıyıklarımı hep iple alıyorum ama en küçük tüye kadar almaya çalıştığım için tahriş oluyordu ben de takmıyordum. ama şimdi o bölge karardı ve ne kadar alsam da tüy varmış gibi duruyor. çıkacak olan tüyler derinin altında kalıyor vs bunu nasıl düzeltebilirim. nasıl normal rengine döner çok kötü hissettiriyor?
Bıyık bölgesi kararması nasıl geçer yardım?
Cevapla