Pandeminin başından beri saçımı uzatıyorum sizce kestireyim mi?

Saçımı arada kırıkları aldırmak dışında birkaç kere enseme kadar kestirdim onun dışında kestirmedim. Bir keresinde saçımda ön tarafta düğüm oldu baya kötü mecbur orayı kökten kestik eğer aynı oranda saçımı kestirseydim 2 numaraya falan vurdurmak zorunda kalacaktım. Şu an orasıda uzadı ama toplarken ön taraf hala dağılıyor. Annem saçımdaki dügümü görünce ilerde kel kalırsın demişti sizce saçın orantısız uzaması kel yapar mı? Saçımı gürleştirmek için birde 3 numaraya vurmayı düşünüyorum sarışınım ve rengi koyulaştığı için belki rengi açılır vs. gibisinden
Pandeminin başından beri saçımı uzatıyorum sizce kestireyim mi?
Cevapla