Lisedeyken kendimi çok çirkin buluyordum ve bende öyle kaldı ,bunu nasıl yenebilirim?

Bir kız vardı ama çok güzeldi aşırı güzeldi ve bi kaç kez görünüşümle dalga geçmişti bende daha önceden ona güzel olduğnu söylemiştim ve bunu hiç unutmadım zaten çirkin hissediyordum ama daha da çirkin hissetmeye başlamıştım ve bu bende böyle kaldı ne zaman güzel hissetmeye çalışsam aklıma hemen o kız gelir bunu nasil yenebilirim
Lisedeyken kendimi çok çirkin buluyordum ve bende öyle kaldı ,bunu nasıl yenebilirim?
Cevapla