



Merhaba. Bunlar deri altı sivilceler. En zor geçen sivilce türlerinden biridir. Her sabun, makyaj ürünü, bakım ürünleri sürmeyin. Sağlam bir doktor bulun tedavi süresi biraz uzun olabiliyor.
Evet. Ama doktor ilaç tedavisine başlatmak istiyor ben de hem süreç sıkıntılı olacağından hem de ilacın hasarı ve yan etkileri fazla olduğundan kullanmak istemiyorum başka çözüm yolları arıyorum ama bulamıyorum :(
Merhabalar. Dove sabun sadece günlük olarak cildindeki yagi temizler, başka bir faydası olmaz. Kükürtlü sabun önerecektim onu da kullanmışsın. En güzeli iyi bir cildiye doktoru araştırıp yardım almak. İlla rouctanne gibi ağır ilaçlar kullanmak zorunda değilsin bu arada, yardım alabileceğin bir sürü krem, solüsyon ve hafif ilaçlar var.
Gerçekten mi ya ama onlar sadece geçici çözüm üretmiş olmaz mı
Hayır, lisedeyken bir süre doktorumun verdiklerini kullandım, şu an 21 yaşındayım ve hiç akne sorunum yok. Sadece günlük bakım olarak dermokozmetik ürünler kullanıyorum.
Peki kızarıklık yani iz falan var mıydı bi de bu kadar kötü müydü sivilcelerin benimkiler deri altı sivilce çünkü
Sanırım benimkisi seninkinden daha ağırdı. Yanaklarıma ek olarak cenemde ve alnımda da vardı ve yüzüm kıpkırmızydi.
Anladım en azından ilaç olmadan atlatmışsın o çok iyi olmuş
Dove sabun kurutuyor cildi cilt yağlı dahi olsa. Sebamed akne kompakt sabun diye bi şey var araştır bi istersem yorumları oku. Dove sabuna göre fiyat farkı çok tabiki ama ikisini de denedim dove bende alerji yaptı bi süre sonra yine de sen bilirsin🍭🍉
Nemlendirme etkisi yok mu yani dove sabunun sivilce artırır diye çekiniyorum da kullanmaktan
Nemlendirmesi yok bence denediğim kadarıyla..
Peki teşekkürler
askim kükürtlü sabun kullan ilk 2 hafta sivilce kusturur sonra cildini kurutur yeni deri çıkartır temizler ve düzenli kullanırsan bir daha sivilce diye bir şey göremezsin
Keşke öyle olsa ama kükürtlü sabun da kullandım zamanında faydasını göremedim keşke bir sabunla geçse :(
zaten ergenlik sivilcesi oldugunu dusunup sabunu önerdim eger kaninda veya karacigerinde iltihaplanma varsa sivilceler bundan kaynaklanir onlar da hicbir sabunla gecmez, ilk kullanmalarda gecti sanarsin 2 kati mahvolur sonra cildin. o yüzden en iyisi bir cilt doktoruna görünmen
Evet evet dediğin gibi oldu geçen sene ilaç verdi ama hasarı ve yan etkileri çok fazla o ilaçların p yüzden ilaç dışında başka nasıl geçer diyearıyorum ama başka yol bulamıyorum :((
Anladım yani eğer dediğin gibi sıkıntı işteyse ilaçtan başka yolla geçmez gibi
:(
Cevap
4Cevap
bu cilde sahip kişilere çok güzel bi önerim var fakat kime söylesem dalga geçtiğimi sanıp küfür ediyor
Nedir
cella ve proraso tıraş sabununu her gün yüzüne porsuk kılı veya domuz kılı tıraş fırçasıyla uygula, köpürt. yapabiliyorsan ustura veya açık jiletle derini temizle. sonra garnierin salisilik asitli toniğini al onu kullan. cilt matlaştırma gözenek sıkılaştırma özelği olan. en sonunda da yağsız bi gözenek sıkılaştırıcı krem kullan kesene uygun ve kaliteli bir şey. bu konuda alternatif çok
Nasıl yani e tüyler alınmış olur
@noeshia 😁😁
Ya şöyle bir şey var işe yarayabilir ama benim sıkıntım karaciğerdeyse tekrarlayabilir mantıken yüzeysel uygulamalar geçici çözüm sanırım. Yani ilaç kullanmak yerine geçici çözümü tercih ederdim sürekli kullanırım gerekirse ama o kadar şey yaptım ki bu zamana kadar artık tavsiye alırken bile bir şeyi uygularken umudum yok yani düzeleceğine dair :(
@noeshia evet kesinlikle
sabunlar işe yaramaz, cildin tertemizse korur belki sadece. ilaç kullan bence.
İlaçlar çok tehlikeli ama ve de zorlu süreçler başka türlü geçmez mi
bol su ve düzenli tahlille tehlikeli değil ben kullandım
Yani ilerde sıkıntısını görmez miyiz eczacı kemik iliğine kadar işliyor demişti. Bi de kaç yaşında kullanmıştın
uzman bi cilt doktoruna git. eczacı boş yapmış. lisedeyken kullanmıştım
Ama ağır bir ilaç ve hasar verdiği bir gerçek peki o süreçte kıl tüy işlerini nasıl halletmiştin onlar da sıkıntı
yo bi sıkıntı olmamıştı seni fazla doldurmuşlar inanman guzumm
Ağda falan sorun değil mi
değilll
Nasıl ya cildi kaldırır diyolar sen yapıyor muydun
fazla doz alımında olabilir. doktor kontrolünde düzenli tahlillerle belli mg ile ilerliyosun. hiiiç sıkıntı olmadı şükür şu anda da cildim terrrtemiz
özele git gidebilirsen iyi bir doktora
İstanbul'da yaşıyosan mesaj at doktorumun numarasını atayım
Özele gitmiştim ben de iple bile yapma demişti
Yazayım
Kardeş ne sabunu mq
buna kezzap atsan yine düzelmez.
doktora görün
düzgün beslen
:(
Evet biliyorum ama doktor da ilaç veriyor ilacın hasarı, yan etkileri fazla olacağı için ve tehlikeli bir ilaç olduğundan kullanmak istemiyorum ilaç dışında nasıl geçer diye araştırıyorum ama artık yıldım geçmiyor
Hojam senin bi alerji testi yaptırman lazım
bu normal değil
belki yediğin bir şeyler dokunuyordur.
Mesela
süt yumurta et yoğurt gibi ürünler faydalıdır ama bazı insanlara zarar verir.
Yani sabunla değil
içerden çözmen gerekiyor gibi
doktorun verdiği ilaç roaccut falan herhalde.
oku araştır öğren bu işleri ama
bir şeyler sürerek geçirebileceğini hiç sanmıyorum
ya zamanla geçer
ya da ilaçla
ya da sorunu bulup çözdüğün zaman
ilaçtan başka bir öneri yapamıyorsa doktor
geçmiş olsun ne diyim 💕
Ya alerji gibi değil de bunlar sivilce geçmeyen inatçi sivilceler olabiliyor ama benim gibi olan da çok nadir ya
Evet zoretanin verdi o ilaçla aynı
Teşekkür ederim :(
Bence sabun kullanma yüzüne pek elleme ve makyaj yapma
Yağı nasıl azalatabilirim peki hiç mi kullanmayayım sabun
Yağı azaltmak için evet sabun işe yarar fakat kimyasal oluyor çoğu sabunun içinde kullandığın sabunu önermem doğal yollardan yapılmış olan sabunlar var keçi sütlü sabun (sivilceyi önlüyor keçi sütlü sabunyine mağazalarda satılıyor fakat bunlar genelde kimyasal içeriyor) örnek mesela zeytin yağlı yapan var vb. İnternette kendileri yapanlar var burdan satın alabilirsin cildi çokta kurutmamak gerekir hani üç günde bir kullan çok yağlı ise cildin o birgunde sabah akşam kullan kullandıktan sonra çok çok az krem sur yuzune
Krem de fayda etmiyor ki geçiyor gibi oluyor ama tekrarlıyor
Çok güzel sıkılır bunlar
İzleri napıcaz
Ayrıca deri altı olduğu için sıkılmıyor çoğu ve ağrılı oluyor
Ne bilim ben Allah aşkına şu beyninizi kullansaniz
Bilmeyenlere sormuyoruz zaten sen de beynini kullan o halde
tamam uza
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?