Sanırım sevenleri çok.
Yinede iyi ki bende yok, direkt estetik düşünürdüm :3
Yinede iyi ki bende yok, direkt estetik düşünürdüm :3



Alla alla beni niye seven olmuyor 🥺
Selam,
Çene kası insana karizmatiklik katıyor ama bazılarında çok tuhaf oluyor onlarıda bilgisayar mausuna benzetiyorum.
Henry Cavill’i çok beğenirim, çene kasını da en çok ona yakıştırıyorum. Normalde farketmez.
Cevap
16Cevap
Yani genel olarak iyi çekici duruyorlar ama beni pek etkilemiyor dış görünüşte etkilenmiyorum bunun farkına vardım
Henry cavil i beğenmiyorlar :D türk kızları gerçekten zevksiz nerede çirkin var aşık olurlar
Abartam
Ama çok iyi benziyor (:
Ya Onlar Cenesini Hor Kullanan İnsanlar.
he bunu diyodum ben de
Daha erkeksi görünüm kazanıyorlar , erkekte severim çene kasının belirgin olmasını
Ortadaki abimiz icin ölünür. Onun dışında boyle köşeli surat sevmem pek. Sivrimsi ceneleri guzel bulurum. 3. fotograftakinin koseleri fazla belirgin hos degil.
Jawline mevzusu. Piyasada gördüğün adamların %90 ı estetikle o hale geliyor.
Bana itici gelir robot gibi duruyor, 1 ci resim idare edebilir
Sabahtan beri sakız çiğniyorum çene Kasım olmuştur umarım 😂
Erkeklere keskin yüz hatları yakışıyor abartılı olmamak şartı ile
Bazıları çok karizmatik görünüyor ama herkese yakışmıyor
Hic dikkat etmem kasa masa
Herkesçe beğeniliyor ama pek beğendiğim söylenemez.
En Azından Diyer İnsanlara Göre Bir Estetik Görünümleri Var Digerlerinden Bir Farklılık Farkındalık Oluşturuyorlar.
Çene kası sevmeyen erkek net kiskanan erkektir. Yüz hattinin asıl olması gerektiği gibidir. O yüzden bende çok seviyorum keşke bende de olsaydi
Üçünsü doritos olmuş. İlk ikisi gibiyse güzel
cene kasi olan erkek gibi buluyorum
Hiç sevmem aşırı derecede itici
İkinci fotoğrafta ki ideal.
çok abartılı olmadıkça yakışır tabi yakışana
Yüzdeki o çöküntü kötü
Fotodaki gibilerse iyi
Herkese yakışmıyor ya
Çok sert görünmediği sürece bence çok güzel.
İğrenç bir görüntü bence
Hayır. Gıdısı olan daha tatlı bence
İticiler
Karizmaya focus 👍🏻
logitech g300s'e benziyolar
Beğenmiyorum
Ben sevmem
Fazla olunca güzel olmuyor ortası
Sert duruyor
Çekici hoş tipler
Sağlam
Çekici
Sağlam
İnsan gibi buluyorum
Çırkin duruyor
Hoş değil
Evet güzeller
Bu foto gibiyse çekici gelir
Hafif guzel minecraft adamlari gibiyse no go
Çirkin buluyorum
Hoş duruyo ☺️
Çekici buluyorum
Bulmuyorum
Tipsiz
hoşuma gitmez benim
Nasıl yapiliyo ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?