Linç yemek istemiyorum cidden ama bana sıradan bir Avrupalı kadın gibi geliyor. Simetrik ve orantılı bir yüzü yok estetikçiler bile bilir. Burnu çeneye oranla büyük ve çenesi fazla uzun, gülüşü dar bilmiyorum bana tatlı öylesine bir kadın gibi geliyor. Mesela bir su gibi Liv Tyler varken, güzel geniş gülüşüyle Margot Robbie varken çok bu kadın çok abartılıyor. Sizce?
Scarlett en güzeli
Liv ve Margot gibiler varken sıradan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Scarlett Johansson çok abartılmıyor mu binlerce ünlü arasında?
Scarlett johansson abartılmıyor harikulade bir güzelliği var. Sen onu bir 20-25 yaşındaki hallerine bak. 37 yaşına geldi ve şuanda hala güzel bir kadın. 20-25 yaşındaki güzel kızlarla kıyaslanması saçma çünkü onlarda o yaşlarda öyle olacaklar.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Emin ol 20 25 yaşlarındaki haline bakıp şimdiki hali daha güzelmiş diye attım.. Çünkü gençliğinde burun estetiği yapmadığı için çok daha geniş bir burnu ve asimetrik bir çenesi var, şimdi daha oranlı ama yinede bana geçmiyor. Margot'la aralarında 6 yaş var kaldı ki Adriana Lima, Megan Fox kaç yaşına geldi hala çok güzel, 37 yaşında kendine bakan biri her şeye rağmen korur güzelliğini 50 yaş değil sonuçta. Bilemiyorum beğendiğim çok ünlü var bir tek Scarlett'e anlam veremedim:D
olm ben sadece black widowu gördğm aşağıda harley varmış yanında elf güzeli varmış fkfkf beni bunlsrla dğnyada 1 saat yok 1 bigün başbaşa bıraksanız ya ckckc