Canımın içi doğallıkla olsaydı lifting yaptırmazsın yapmacık oluyor mantıken ama insan nasıl isterse öyle yaptırabilir kim ne diyebilir bu arada tartıştığınızdan beri hiç saygısızlık etmedin bana sevdim bu huyunu
İnsanların düşünceleri hakkındaki yorumlarını biriyle paylaşmasını tartışma olarak görmüyorum, buna en fazla polemik denebilir. ayrıca uslubunu koruyan haddini aşmayan kimseyle tartışmam. çümleye giriş biçimini sevmedim emin ol "görse eşim de sevmez".
En İyi Cevaplar