
Evet güzel duruyor
Hayır çirkin duruyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Görseldekine çok yakışmış gerçekten ama bana o kadar yakışmıyor ki. Bir iki kez sürdüm kendimden soğudum hemen gittim temizledim. Belki de alışkın olmadığım için de onu da bilmiyorum tabii ki. Ama genel olarak yakışıyor veya yakışmıyor diyemeyiz bu tamamen o kişiye bağlı o kişinin yüzüne gözüne bağlı. Anneme mesela çok çok güzel yakışıyor gerçekten.
Cevap
9Cevap
Evet güzel durur bence bana yakışıyor
Güzel duruyor
Makyajdan nefret ederim. Nitelikli dolandırıcılık demeyeceğim pek çok kişinin aksine... Direkt görünüş olarak hoşuma gitmiyor.
Dıştan kirpik diplerine sürüp dağıtmak daha hoş duruyor
Evet güzel duruyor ben hep kalem çekerim göz altı ve içine
O kadar güzel ki... cinsiyet gözetilmeksizin her bireye yakışacağını düşünüyorum
Kahverengi daha güzel duruyor
ya da ten rengi kalemler
Her göz şekline yakışmıyor. Kimisinde çok hoş duruyor
Kimisine yakışıyor ama ben kendime yakıştırmıyorum.
O sadece çekik gözü olanlarda güzel dürüyor. Düşük gözlüler yapınca hoş durmuyor bence.
Gözlerin küçükse büyük göstermek istiyosan altına sür ama gözlerin büyükse sürme eşek gözü gibi oluyo 😂
Gözleri küçültmek için siyah kalem büyütmek için beyaz sürülür
Kirpiklerini mahvetmişsin bu bir, ikincisi gözlerini küçük gösterir yapma derim. Onun dışında sorun yok 😇
Gözü küçük gösteriyor sevmiyorum ben
Hayır gözleri küçük gösteriyor
Suriyeli gibi duruyor ben sevmiyorum çölde gibi ayni surme ne alaka
herkese yakışmıyo erkeklere yakışıyo bence
Renkli gözlüysen beYaz daha güzel durur
İçine değil kirpk diplerine sürmeyi seviyorum.
Gözlerimi öne çıkardığını düşünüyorum.
metalciler aklima geliyo
Kahverengi ile yumuşatacaksın, direk siyah sürme
herkese yakışmıyor ben kendimde tuhaf buluyorum
Valla çok hoş durmuyor bana göre.
Demode duruyor artık
cok eski moda
Gürcistan sınırına kadar sürmezseniz güzel duruyor
Bence evet
Güzel duruyor
Evet çok güzel oluyor
Sevmem
Guzel.
A şıkkı
Bu sen misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?