Çok nemli bir şehirden çok kuru bir şehre geldim. Alışmaya çalışıyorum Göz altım için özel kremler kullanıyorum, yoğun nem verme özelliği olan kremler. Cildime de senelerdir kullandığım ürünlerle devam ediyorum Arada fazladan nem maskeleri ya da serumları kullanıyorum. Ne yapsam da düzelme yok, böyle devam ediyor 😕😕
Cildim bu hale geldi. Nemlendirici kullanmama rağmen böyle pul pul dökülüyor 😖 Ne yapsam düzelir?
cildin mi kuruyor bazen bende de dökülme oluyor ama ben bilerek kurutuyorum tabi bazen aşırı yağlanma oluyor neyse sonra at kılı fırça bulmuştum onunla dairesel olarak fırçalıyorum bazen kuru şekilde ama sonra yüzümü yıkıyorum pürüzsüz oluyor belki de de işe yarar hem kurumuş deriyi atıyor
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya günde 2 kere tonik+nemlendirme yapıyorum Kuruması imkânsız diyeceğim ama bilemiyorum
sanmıyorum ya kuru olan deriyi döküyor zaten en azından pürüzsüz gösteriyor benimde baya kurumuştu o zaman denemiştim baktım kullanım özellikleri arasında o da vardı evde de rastgele bulmuştum satın alcaktım zaten de o zaman bulamamıştım
Tabii bunu anlayabiliyorum ama en azından biraz daha iyi hâle gelebiliyor Daha önce geldi Şimdilerde makyaj yapılmıyor, güneş kremi bile sürülmüyor. Bu da bana kendimi epey özensiz hissettiriyor
Bir arkadaşımda ve abisinde bu hastalık var, adamların gününün neredeyse tamamı babalarına küfür etmekle geçiyor. Babalarında ve dedelerindede varmış aynı lanet, onlarda çekiyor işte babalarının lanetlenmiş genetiğini.