Yolda gördüğüm kızlarla kendimi karsılaştırıyorum ve kendimi hepsinden güzel buluyorum, sizce ben kendini beğenmiş biri miyim?

Sarisin renkli gozlu degilim ama bembeyaz tenim ve siyaha yakin sac rengim var, ortalamanin ustunde guzelligimin oldugunun farkindayim. Tabi yolda benden bin kat guzel ilik gibi sarisin hatunlar oluyor, zaten benden guzeller genelde sarisin renkli goz oluyor (dogal) kendimi fazlami begeniyorum acaba. Foto paylasirdim ama tanidik falan cok var diye paylasamiyorum. Boyum 170 gamzelerim var saclarim ve kirpiklerim uzun ve gür. Bilemiyorum belkide o kadar guzel degilkm kendini begenmis bi malin tekide olabilirim 😕
Güncellemeler
+1 yıl
Sorum en iyi soru seçilmiş, silecektim ben ya
Yolda gördüğüm kızlarla kendimi karsılaştırıyorum ve kendimi hepsinden güzel buluyorum, sizce ben kendini beğenmiş biri miyim?
Cevapla