Güzellik & Bakım İnsanlar dış görünüşümle dalga geçiyorlar. Ne yapacağım? kalamero Takip Et Xper 1 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Erkek fatma falan diyorlar Güncellemeler+1 yıl Tesekkurler. İnsanlar dış görünüşümle dalga geçiyorlar. Ne yapacağım? Cevapla Fal Soruları Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Kadoooş Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Güzel kızsın aslında ama kaşlarını bence biraz incelt ve giyimin çocuksu ise kadınsı şeyler giymeye başla ve mutlaka bakımlı ol 0 0 Yorumla
Yusuf0138 Takip Et Bilge Yaş: 33 , eic 41% +1 yıl Yo gayet iyisin maşallah. Sadece kaşları ni biraz incelt. Yüzüne kalın ve fazla görünüyor. Onun dışında iyisin cekemiyorlardir seni 0 0 Yorumla
Blondesmann Takip Et Master Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Öyle söyleyenleri “insan” olarak algılama, iki ayaklı yürüyen hayvan olarak düşün ve her daim üç maymunu oyna. Kimsenin kimseyi yargılama hakkı yok 0 0 Yorumla
EskiSerseri Takip Et Xper 5 Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Kaşlarını inceltsin biraz onun dışında çirkin bir durum göremedim. Bakımlı olsa gayet alımlı durabilir 0 0 Yorumla
Feyzairmakgul20 Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 87% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 425 cevap paylaştı. Kız benden güzel kendine erkek Fatma diyor ya trolüne mi açtın hesabı naptın 😂 0 0 Yorumla
mutsuzkız91 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 46% +1 yıl Sen halinden memnun musun? Beğeniyorsan kendini sorun yok 0 0 Yorumla
Sarışınelagozlubayan Takip Et Xper 5 Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Önce onlar bi insan olsun sen aldırma gayette güzelsin 🤗 0 0 Yorumla
furkan_ylmzz Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Aksine güzelsin kasları hafif incelt istersen onun dışında Billie Eilish 0 0 Yorumla
LalalallaaLlla Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Gayet güzelsin sadece kaşını biraz inceltsen mis gibi olursun 0 0 Yorumla
sileri2022 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Kafaya takma duymamazlıktan gel arkadaş çevreni değiştir 0 0 Yorumla
anemonçiçegi Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl halt etmişler. takma kafdana. azıcık kaşlarını aldır güzelsin 0 0 Yorumla
BilgeHatun102535 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 90% +1 yıl Takma öyle insanları öyle insanlar için kendini üzmeye moralini bozmaya değmez 0 0 Yorumla
HoşafAğızlı Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı. https://www.youtube.com/embed/a_kHeMV4NeU 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Kaşlarnı aldır sen onlarla daşga geç. Tek kusurun kaşların. O da alınıyor ztnnn üzülecek bir şey yok 0 0 Yorumla
Blessedblue Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Sende onlarla dalga geç umursama kâle alma. 0 0 Yorumla
Ustatrk Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Kimseyi umursama, bakımlı olmaya çalış yeter. 0 0 Yorumla
semxsem Takip Et Master Yaş: 45 , eic 97% +1 yıl Onlar halt etmişler gayet güzel bir gençsin 0 0 Yorumla
ölüdenizcilerr Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Değilsin. Kendine has bir güzelliğin var. 💓 0 0 Yorumla
ghost1905 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Hiçte umrunda olmasın insanların dedikleri gül geç 0 0 Yorumla
Ali-Rıza Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 640 cevap paylaştı. Yo ne alakaymş 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Güzel kızsın aslında ama kaşlarını bence biraz incelt ve giyimin çocuksu ise kadınsı şeyler giymeye başla ve mutlaka bakımlı ol
Yo gayet iyisin maşallah. Sadece kaşları ni biraz incelt. Yüzüne kalın ve fazla görünüyor. Onun dışında iyisin cekemiyorlardir seni
Öyle söyleyenleri “insan” olarak algılama, iki ayaklı yürüyen hayvan olarak düşün ve her daim üç maymunu oyna. Kimsenin kimseyi yargılama hakkı yok
Kaşlarını inceltsin biraz onun dışında çirkin bir durum göremedim. Bakımlı olsa gayet alımlı durabilir
Kız benden güzel kendine erkek Fatma diyor ya trolüne mi açtın hesabı naptın 😂
Sen halinden memnun musun? Beğeniyorsan kendini sorun yok
Önce onlar bi insan olsun sen aldırma gayette güzelsin 🤗
Aksine güzelsin kasları hafif incelt istersen onun dışında Billie Eilish
Gayet güzelsin sadece kaşını biraz inceltsen mis gibi olursun
Kafaya takma duymamazlıktan gel arkadaş çevreni değiştir
halt etmişler. takma kafdana. azıcık kaşlarını aldır güzelsin
Takma öyle insanları öyle insanlar için kendini üzmeye moralini bozmaya değmez
Knks bir arkadaşım var adı cımbız. Onunla tanış sorun kalmaz.
Kaşlarnı aldır sen onlarla daşga geç. Tek kusurun kaşların. O da alınıyor ztnnn üzülecek bir şey yok
Haksiz da sayilmazlar bence
Kaslarini incelt, hafif makjaz yap
Sende onlarla dalga geç umursama kâle alma.
Kimseyi umursama, bakımlı olmaya çalış yeter.
Onlar halt etmişler gayet güzel bir gençsin
Kaslarini al sadece guzelsin
Değilsin. Kendine has bir güzelliğin var. 💓
Hiçte umrunda olmasın insanların dedikleri gül geç
İnsanlara değil sen kendine bak
Yo ne alakaymş
Onlara de ki hoştt