Yaşım geçti ama hala güzelim yakışıklıyım diyen var mı?

30 yaşını geçipte karizma/güzellik sahibiyim diyen var mı
Yaşım geçti ama hala güzelim yakışıklıyım diyen var mı?
Cevapla