Güzellik & Bakım Aynaya baktığınızda kendinizi nasıl görürsünüz? lavinia0001 Takip Et Bilge Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Kendinizi dünyanın en güzel, çekici bireyi olarak mı görürsünüz? yoksa en çirkini olarak mı nasıl olarak görürsünüz yani 😆 #AynadakiBen#GüzelVSÇirkin Aynaya baktığınızda kendinizi nasıl görürsünüz? Cevapla En Güzel Soruları Güzellik Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. Tatlı buluyorum kendimi 1 0 Yorumla
axiakrep Takip Et Master Yaş: 37 , eic 97% +1 yıl Aynaya bakmamKendimi bilmemHayat acıtıncaDünyayı sevmemNe yazık ki tek tabancaSerseri doğdumSerseri ölcem 1 2 Yorumla lavinia0001 +1 yıl Neden öyle düşünüyorsun ki😄 Yorumla lavinia0001 +1 yıl Hep negatif düşünme derim😊 Yorumla
Ayazbelınay Takip Et Bilge Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Insan her haliyle kendiyle barışık olmalı böyle olursa güzeldir ayrıca sevgi insanın kalbine yerleşti mi karşısında dünya tatlısı olur 1 0 Yorumla
Bizden_Söylemesi Takip Et Master Yaş: 42 , eic 98% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ah canım kendim bugünde aynada ne kadar sıcak kanlı candan bir insan olarak gözüküyorsun :)) 1 0 Yorumla
Yaniyorum3131 Takip Et Guru Yaş: 51 , eic 58% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 472 cevap paylaştı. Spor yaptigim için aynaya ara bir bakarim vücud nasil görünüyor diye yani kendimi seviyorum 1 0 Yorumla
-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Bazen çok çekici kardeşimsin diyorum bazen beğenmiyorum 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Aynaya baktığımda tek gördüğüm 19 yaşında ama ağzında emzik olan bir bebek :) 1 0 Yorumla
Copernicus Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 429 cevap paylaştı. Iki göz iki kulak bi burun gordum 1 5 Yorumla Copernicus +1 yıl En son ne zaman aynaya baktım hatirlamiyorum kk Yorumla lavinia0001 +1 yıl Neden, gün içinde hiç bakmaz mısın ki 😊 Yorumla Copernicus +1 yıl Yoo ne gerek var ki😄 yuzum nasıldı onu bile unuttum😄 Yorumla lavinia0001 +1 yıl Unutmamak için diyorum ara sıra baksan iyi olur 😄 Yorumla Copernicus +1 yıl tamam. Bi ara tanışırım kendimle aynada😄 Yorumla
пσтнıпɢʟσƨε Takip Et Yoda Yaş: 27 +1 yıl Seni tatlı serseri diyorum 1 2 Yorumla lavinia0001 +1 yıl Kendini nasıl görüyorsun, soruyu yalnış mı okudun ne😄 Yorumla пσтнıпɢʟσƨε +1 yıl Tatlı bir serseri olarak göruyorum 2. Kez djsns Yorumla
Börteçinece Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Keşke fotilerde de aynada gördüğüm gibi çıksam 1 0 Yorumla
RıfatŞen Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Aynaya Baktığımda Kendimi Çok Yakışıklı Görüyorum 1 0 Yorumla
bymemonun Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 96% +1 yıl gayet kendimle barisik ve kendimi seviyorum 1 0 Yorumla
Solmez034 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Kendimle barışığımdır. 1 1 Yorumla lavinia0001 +1 yıl Bu çok iyi 😊 Yorumla
Öylesine1üye Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Bi giderim var bence 1 1 Yorumla lavinia0001 +1 yıl Ne güzel 😊 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Tatlı buluyorum kendimi
Aynaya bakmam
Kendimi bilmem
Hayat acıtınca
Dünyayı sevmem
Ne yazık ki tek tabanca
Serseri doğdum
Serseri ölcem
Neden öyle düşünüyorsun ki😄
Hep negatif düşünme derim😊
Kızlar Bir Adım Öne tatlış
Insan her haliyle kendiyle barışık olmalı böyle olursa güzeldir ayrıca sevgi insanın kalbine yerleşti mi karşısında dünya tatlısı olur
Ah canım kendim bugünde aynada ne kadar sıcak kanlı candan bir insan olarak gözüküyorsun :))
Spor yaptigim için aynaya ara bir bakarim vücud nasil görünüyor diye yani kendimi seviyorum
Bazen çok çekici kardeşimsin diyorum bazen beğenmiyorum
Aynaya baktığımda tek gördüğüm 19 yaşında ama ağzında emzik olan bir bebek :)
Iki göz iki kulak bi burun gordum
En son ne zaman aynaya baktım hatirlamiyorum kk
Neden, gün içinde hiç bakmaz mısın ki 😊
Yoo ne gerek var ki😄 yuzum nasıldı onu bile unuttum😄
Unutmamak için diyorum ara sıra baksan iyi olur 😄
tamam. Bi ara tanışırım kendimle aynada😄
Seni tatlı serseri diyorum
Kendini nasıl görüyorsun, soruyu yalnış mı okudun ne😄
Tatlı bir serseri olarak göruyorum
2. Kez djsns
Keşke fotilerde de aynada gördüğüm gibi çıksam
gördügüm seyi seviyorum
Normal insan olarak görüyorum işte 😅😇
Aynaya Baktığımda Kendimi Çok Yakışıklı Görüyorum
gayet kendimle barisik ve kendimi seviyorum
Çok tatli bi çocuk görürüm
Kendimle barışığımdır.
Bu çok iyi 😊
Bi giderim var bence
Ne güzel 😊
Güzel biri olarak görüyorum yani
Normal