Nolmuş kilon varsa? Boşversene 2022 yılındayız, hayata bir kere geliyorsun ye iç keyfine bak. Her halinle kendini mükemmel hisset hem bak boyun cidden ortalamanın üstünde ve çok özel bu :)
Öyle olmuyor istediğimi giyemiyorum dışlandım özgüvensizdim ve obezdim 30 kilo verdim ama hâlâ da 10-15 kilo var. Kapıdan içeri girice erkek sanıyorlar kdbdjd sıkıldım işte 😅
İstediğini giyememek biraz seni üzebilir ama sence seni dışlayanlar mı problemli yoksa sen mi? İyi düşün. Güzel insanlara denk gelmemişsin sen. Lisedeyken bir kız arkadaşım çok kiloluydu, özgüven eksikliğini ben kapatıyordum, iyi hissetmesi için elimden geleni yapıyordum ve gözüme hep dünyanın en güzel kadını gibi gelirdi. Dalga geçme konusuna gelirsek, kıçı yiyen ağzını 1 kere açsaydı bak neler olurdu :)
Teşekkür ederim :) Sakın seni üzmelerine müsaade etme. Eminim ki her halinle harikasındır. Yanlış insanların yanında dünyanın en kusursuz insanı da olsan hep yanlış gözükürsün. O yüzden kendini sev, doğru insanlara yönel :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Muhtelemen benim boyumda olması gerekiyor. 1.90 boyum
Hayır omuzdan bir tık yukarda olur o zaman 😄
Olmaz. Tam omzuna gelir. Test edilmiştir emin ol :)
Bilemedim ama aşağı yukarı doğrudur tabi 🙃
En uzun kız arkadaşım 1.73 boyundaydı oradan biliyorum. Onun dışındakiler ortalama 1.57 :)
Yaaa 1.57 neee minnoşlar 😄
Hahahaha. Çok minnoşlar çok ama bazı konularda da zorluk yaşanıyor tabii :)
Evet ama çok tatlılar
Bence sen boyunun tadını çıkarmalısın, şanslısın :)
Ne tadını çıkarcam tencere vernekten perde asmaktan gına geldi onu geçtim kilom var
Nolmuş kilon varsa? Boşversene 2022 yılındayız, hayata bir kere geliyorsun ye iç keyfine bak. Her halinle kendini mükemmel hisset hem bak boyun cidden ortalamanın üstünde ve çok özel bu :)
Öyle olmuyor istediğimi giyemiyorum dışlandım özgüvensizdim ve obezdim 30 kilo verdim ama hâlâ da 10-15 kilo var. Kapıdan içeri girice erkek sanıyorlar kdbdjd sıkıldım işte 😅
İstediğini giyememek biraz seni üzebilir ama sence seni dışlayanlar mı problemli yoksa sen mi? İyi düşün. Güzel insanlara denk gelmemişsin sen. Lisedeyken bir kız arkadaşım çok kiloluydu, özgüven eksikliğini ben kapatıyordum, iyi hissetmesi için elimden geleni yapıyordum ve gözüme hep dünyanın en güzel kadını gibi gelirdi. Dalga geçme konusuna gelirsek, kıçı yiyen ağzını 1 kere açsaydı bak neler olurdu :)
Problemi olan onlardı tabii ki o denk gelmediklerim dost dediklerimdi :/ ama umurumda değil. Yaa sen de iyi bir arkadaşmışsın 😊
Teşekkür ederim :) Sakın seni üzmelerine müsaade etme. Eminim ki her halinle harikasındır. Yanlış insanların yanında dünyanın en kusursuz insanı da olsan hep yanlış gözükürsün. O yüzden kendini sev, doğru insanlara yönel :)
Doğru diyorsun kim kötü hissettiriyorsa benim için yoklar. Çok teşekkür ederimm 🌸😊
Rica ederim :) Kendini kötü hissedersen gel buraya yoruma yaz elimden geleni yaparım ama hissetme
Arada takıntı yapıyorum ama genel olarak iyiyim çok çok teşekkür ederimmmm 😊🦋
190 üstü olmalı ki bunu istermisin şüpheliyim
😅 o kadar da fazla ya
180 iş görür bence
O da kısa ksdhjd
Bence ideal
Bilemedim
Senin boy kaç
172
180-185 arası iyi bnece
Evet o iyi
Hadi kolay gelsin aramakta
Aramıyorum o beni bulsun
180 e kısa diyon ne yapak
Jzhajshs ya ciddi demedim ki 180 uzun tabii
Bazen boyda yetmez tipte lazım
Tabii ki doğru diyorsun
O yüzden iyi sayılırım
Bilemem ki sen öyle diyorsan öyledir
😂sende oylesindir
Yaniii kilom var o olmasa iyi
Kilo kaç ki
76
Spor yapıyor musun
Yapıyorum
Süper bir kaç aya istediğiniz sonucu alırsın
İnşallah ya
Ben yaptım baya faydası vardı
Var tabi olmaz olur mu 30 kilo verdim
Ufff helal
Ayni boydayiz sevgili olalim :D
185-190 civarı olması lazım
190 ın üstünde olması lazım
Bence de
Peki senin kriterin bu mu
Hayır tabii ki
Benim boyum 176, arkadaşım olur musun :)
Yaşın büyük
Sen kaç yaşındasın
20
6 yaş çok değil ki, nihayetinde reşitiz
Arkadaş olmak istedim hem, ötesine geçmek sana kalmış
Olmaz demiştim zaten ablam srnin yaşında 6 yaşında çocuğu var olmaz yani anlatabildim mi
Peki enişten kaç yaşında :)
Jzsbjshs 9 yaş büyük o
Bak işte :) sadece arkadaş olalım
Yaşıtınla konuş bilader
1.80 falan olmasi lazim onun
185 üzeri
180 olması lazım
hesaplayamadım
Idhdjdhd
komik mi 😘
Evett
2 metre