Şeklini pek beğendiğimi söyleyemem ancak benim için her şey diyebileceğim bir konumda değil. Genel olarak burnum dışında gözlerimi, dudaklarımı ve genel yüz yapımı beğendiğim için sıkıntı yaratmıyor.
Bence her şey değil ben yüz olarak beğendigim insanlarin burnu cirkinse fatk etmiyorum bile soylerlerse gözüme batıyor. Ben burnumu bazen seviyorum bazen sevmiyorum ama öyle estetiklik bir durumu yok yani