Saç dökülmelerine kırık oluşumlarını engellemeye uygun bir şampuan. Ama tabi hiçbir şey tek kullanımda belli olmaz. En az bir ay kullanıp etkilerini görmeye başlaman lazım. Bu şampuanı özellikle diplere yedire yedire kullanırsan çok işine yarar. Kesinlikle asla sarımsak kokusu yok. Yıkarken bile gramlık kokusu olmuyor. Çoğu insan bu şampuan önerildiğinde kokusundan endişe edip kullanmıyor ama bu konuda korkunuz olmasın
Evdeki her ürünüm farmasinin buda çok iyi bir şampuan
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yorumlara baktım olumsuz olanlara şaşırdım açıkçası ilk kullandığım andan itibaren saçlarımı yumuşacık yaptı resmen banyoda dolgunluğunu hissettim saçlarımda diyebilirim düşünmeden al ben ilk aldığımda 4 lü set aldım iyi ki de almışım dedim