Evet oldu tabii ki iltifatlar da aldım hakaretlerde aldım insanlar gerçekten değişik kimisi mesela o kadar beğeniyor ki hani böyle beğenmedin dışında yalakalık gibi bir şey oluyor işte çok güzelsin şöyle güzelsin böyle güzelsin artık hani diyorum ki yeter kimse de öyle nefret dolu bakıyor ki gerçekten ilginç ya ama ben insanları önemsemiyorum kendi kendimi beğeniyorum bana yeter
3
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hep alırım ama bu sanıldığı kadar iyi değil bir günde 2 kere kaza giçirdim ölümden döndüm. Milletin gözü kalıyor helal etmiyorum. Ya mecbur kalmadıkça dışarı çıkamıyorum korkudan önünüze bakmak çokmu zor. Normal bir kızım işte abartmayın. Hastanelik olmaktan bıktım bir canım var.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Durust olmak gerekirse acik oldugum zamanlar cok iltifat aliyordum, tesetture girdikten sonra neredeyse hic iltifat almadim diyebilirim.. (Insanlarimiz tesetturlu insanlara iltifat etmeye cekiniyor sanki kadin erkek hepsi, bu benim fikrim tabi)
bir kadın olarak iltifat almadığım günü hatırlamıyorum malum Türkiye'deyiz ama erkeklerin iltifatları açıkçası dikkatimi çekmiyor 😅hemcinslerimin iltifatını önemserim daha çok
alıyorum fakat karşı cinsten aldığım iktidarları değerli kilmiyorum genelde hemcinsim iltifat ettiğinde aşırı mutlu oluyorum çünkü gerçeği kadınlar söylüyor erkekler tamamen işin abazaliginda bu yüzden ilgimi çekmiyor erkeğin iltifatı