Günaydınlarrrr, ben ne zaman iyileşicem ya hep bi hastalık ühüğ. Her neyse, diyorum ki güzel doğulur mu, olunur mu? Doğuştan gelene mi güzellik denir gözünüzde :3
Bence her ikiside olabilir çok güzel mesela dünyaya gelenler var hiç bir estetik operasyon yok bir şey yok ama o kadar güzel oluyorlar ki şaşırıyoruz yani ama bunun dışında mesela normal güzellikte olup estetik operasyonları ile mükemmel bir güzelliğe kavuşanlar da var yani ama keşke Allah vergisi olsaydı böylece çocuklara da aktarılabilir de jdjdj
Güzel olunur :) herkesin korkunç bir ergenlik sonrası yüzü oturuyor kimisi doğru saç kesimiyle kimisi doğru sakal bıyık tercihiyle kimisi ufak estetik operasyonlar geçirerek ama sonuç olarak çoğu insan hayatı boyunca değişiyor kendine bakarsa da gitgide güzelleşiyor. Doğuştan güzel az insan var☺️
Merhaba. Güzellik göreceli bir kavramdır. Genetik olarak güzel hatlara sahip olanlarda vardır. Bakım ve makyaj ile güzelliğine güzellik ekleyenlerde var. Çirkin kadın olduğunj düşünmüyorum kendine bakan her kadın güzeldir.
Bence güzel olunur ya. Küçükken çirkin dediğimiz ilgilenmediğimiz kızlar veya erkekler aradan 15 sene geçtikten sonra gerçekten çok güzel veya çok yakışıklı olduklarını görüyoruz