Tabii ki de önemli bence yani aslında sadece göze dudak değil baştan sona önemli diye düşünüyorum sonuçta birbiriyle alakası olmayan renkleri yaparsa ne kadar güzel ne kadar hoş görünebilir ki pasta kötü görünür çünkü ilk makyaj yapmaya başladığımda ben de renkleri tam olarak uyduramiyordum ve kötü görünüyordu genelde koyu tonlar yapınca hepsini birlikte koyu tonlarda tutturunca garanti oluyor
Ben kahverengi ve tonları, bordo, kırmızı, ve gothik tarzda siyah kullananlar mevcut onları hoş buluyorum. Şeffaf olanlar dudakları kendinden krmızı ya da pembe olana yakışıyor. Parlatıcılarda kötü değil.
Bi kız Eğer Güzelse Makyaja İhtiyacı Yoktur Daha Güzel Olur ama Bu kerez herkes bakar Şahsen benim sevgilim olsa Kıza başka erkeğin bakmasını istemem 😅 Doğal güzellik En Güzelidir