Bir ara yapıyorduk geçen sene bunlar güzel oluyor ama daha sonra hani bir parçası soyuluyor bir parçası kalıyor filan kötü duruyor bir de bilmiyorum ben galiba bu konuda birazcık geri kafalıyım modeli şeyler pek hoşuma gitmiyor sadece bir tane renk sürüp geçmek benim daha çok hoşuma gidiyor mesela mat bir pembe ya da maç bir turuncu bence çok daha güzel durur ya da bak senin tırnaklarındaki renk mesela çok hoşuma gitti mat renkler hoşuma gidiyor üstüne bir şey koymayı sevmiyorum Yeni başlamıştın bu arada çok güzel gidiyorsun bayıldım😻
Ay bende görmüştüm ama daha denemeye fırsat bulamadım kendime uzun tırnak yakıştırdığım için tırnaklarımın uzamasını bekliyorum istediğim uzunluğa ulaştığımda denemeyi planlıyorum.