Çirkinim, boyum 1.50 ama 1.85 üstü, yakışıklı erkek istiyorum sizce bu normal mi?

Çirkin kısa bir kız olabilirim ama yakışıklı uzun boylu erkek benim de hakkım ne yapayım çirkin 1.80 altı erkekleri ay pardon erkek demisim bence erkekler yakışıklı ve 1.85 üstü olmak zorunda ben zaten makyaj ile güzel oluyorum zaten sevgilim 1.90 yakışıklı ağlayın 1.80 altı ve tipsiz erkekler
Çirkinim, boyum 1.50 ama 1.85 üstü, yakışıklı erkek istiyorum sizce bu normal mi?
Cevapla