Çirkin kısa bir kız olabilirim ama yakışıklı uzun boylu erkek benim de hakkım ne yapayım çirkin 1.80 altı erkekleri ay pardon erkek demisim bence erkekler yakışıklı ve 1.85 üstü olmak zorunda ben zaten makyaj ile güzel oluyorum zaten sevgilim 1.90 yakışıklı ağlayın 1.80 altı ve tipsiz erkekler
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yıl
😂 😂 💦 1,50 sin, çirkinsin ve 1,85 yakışıklı erkek istiyorsun öylemi? Neden seni tercih edeyim? Çok mu zenginsin? Tek bir sebep söyle lütfen ;)
11 Yorumla- +1 yıl
😅😅😅
En İyi Cevaplar
+1 yılgerçeklerden çok uzaklarda yaşıyorsun maalesef.
1-yakışıklı/güzel göreceli kavramlardır.
2-1.80 altı erkek dediğin dünya nüfusunun çoğunluğu biliyorsun değil mi o dediğin için hollandaya falan gitmen gerekir kaldı ki erkeklik dediğin boyla ölçülen bir şey gibi konuşman zaten psikolojik soruna işaret (veya trolsün) ben bi kaç ay öncesine kadar 1.78 dim şu an 1.83 oldum ne yani ben yeni mi erkek oldum hadi onu geç senin o erkek dediğin çok 1.80 üstü herif benden dayak yedi çünkü boyun ne güce, ne de başka her hangi bir halta uzaktan yakından etkisi yok.
3-sırf merakımdan soruyorum senin baban ne durumda babanın 1.85 üstü ve yakışıklı olduğundan şüpheliyim eğer kendin için dediğin 1.50 ve tipsiz kısmı doğru ise çünkü bu ya sana gen geçirememiş demektir ya da gerçek baban değildir o boy da bir adamın o kadar kısa bir çocuğu olabilmesi için annenin 1.20 civarı falan olması gerekir çünkü.
bırakın şu şekilci zırvalıkları hadi yakışıklıyı anladık nasılsa hem göreceli bir kavram hem de sonuçta çekim de lazım ama şu boy takıntısı yarardan çok zarar her 2 taraf için de sen zaten 1.50 sin 1.70 adam bile senden 20 cm yani bir kafa uzun onu geç 10-15 cm boy farkı çiftler için ideal deniyor yani sana 1.60-1.65 adam bile yeter gümüşhanede bir arkadaşın arkadaşı var sefa diye onu ayarlayalım sana o da olmaz illa uzun yapılı yakışıklı olcak diyosan benim büyük abim var 1.94 mavi gözlü gri saçlı ama yaşı var bi 34 falan uyarmı? (yalnız bu lafları onun yanında edersen 1.50 olan boyun 75 cm e iner zira seni 2 ye bölmeyi deneyebilir o anki siniriyle)20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHerkesin kriterleri var. En az 1.85 boyunda, yakışıklı ve geniş omuzlu olmayan erkekleri sevmek zorunda değilsiniz ama saygı duymak ve erkek yerine; insan yerine koymak zorundasınız.
Hiç kimse isteyerek öyle olmuyor, genleri el verdiği kadar yani. Yarın öbür gün çocuğunuz sizin genleriniz yüzünden iyi gözükmese de aynı şekilde mi düşüneceksiniz?
Sırf boylu poslu ve yakışıklı olmadığı için erkek yerine koymak/koymamak sizin verebileceğiniz bir karar değil, hakkınız değil; kimsenin hakkı değil. Ona bakarsanız sizde kısa ve çirkinmişsiniz, biz bir şey diyor muyuz? Erkekler bir şey diyor mu? Diyen illa ki vardır ama kimse kadınların dediği kadar kötülemiyor karşı cinsi.
Neden bu kadar kötü düşüncelisiniz?
Neden böyle kötü niyetlisiniz?
Neden böyle kötüsünüz?01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılÖyle biri de size bakmaz bu arada; anca HAYAL edersiniz.
+1 yılKlasik bipolar vaka. Yazdıklarında ciddiysen psikiyatriste gitmeni öneririm. Bazı arkadaşlar özgüven yazmış ama bunun özgüven ile alakası yok.
Ayrıca vardığın kanaat, tamamen saçma. Boyum 1,75. Yaşım 44. Daha hayatımda boyumdan kaynaklanan bir olumsuzlukla karşılaşmadım.
İstediğim kadınla ilişki yaşadım, istemediklerim gelip teklif ett. Hala konuştuğumda insanlar ağıumın içine bakar.
Bunların boyumla hiçbir alakası yok.01 Yorumla- +1 yıl
Bipolarlara niye suç attın şimdii aaaa
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
73
Cevap
75Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılBunu ben de anlamıyorum boyları niye kompleks yapıyorsunuz ki yani senin boyum 1.50 cm olabilir ama karşıdaki kişi de başka şeylere dikkat et seviyor musun sevmiyor musun buna dikkat et onun boyuna değil ayrıca şu demeden geçemem yani Belli yerlerde boyların birbirine yakın olması ne kadar iyi sonuçlar doğru siz biliyor musunuz jdjd
10 Yorumla yağmur yağsa makyajın aksa :D ya da senş makyajsız görse anında yol verecek haberi yok :) sevgilinde çocuğunu parkte gezdiren babalar gibi yanında mı geziyor şimdi :D
şanslısın ama :D düşünsene sevgilin sana oral yaptıracak olsa eğilmek diz çökmek zorunda kalmazsın ayak üstü zaten adamın z2ki hizasındasın :D10 Yorumla
+1 yılBulursun illa çıkar seni de beğenen. Özgüvenine de hayran kaldım bu arada.
31 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum
+1 yılYa bi kız 160 ın üstünde olmak zorunda. Zaten ben kas yaparak yakışıklı oluyorum. Ne yani benim de hakkım. Ne yapayım ben 150 kızı pardon kız demişim. Sen otur evinde duvara bak ağla bence
16 Yorumla
Soran+1 yılAmma aģladın he boyun kaç 1.70 mi agsgsgs
- +1 yıl
Sen nasıl vurduysan ben de oradan vurdum. Boyum ile alakalı bir şey değil. Bu beyin ile alakalı ama maalesef sen de kırıntısını göremiyorum
Soran+1 yılAhahaha iyi dokunmuş sana bu yorumum baya tetiklendin hep uzun boylu erkekleri isteyecez ağlayın minik adamlar
- +1 yıl
150 halinle şu yazdıklarını gerçek hayatta söyleme bari. Bi yerleriyle gülerler sana
Soran+1 yılYo gülmüyorlar aksine destekliyorlar bu sitede ki çoğu kız da destekliyor beni naberbebeks diye biri var o da beni destekledi sen aģla
- +1 yıl
Valla bunu destekleyenin aklından şüphe ederim. Bana bi kişiyi ismiyle söylüyorsun bir de. Bu da ne kadar desteklendiğini kanıtlıyor. O kadar mutlu olmuşsun ki bi de bana bunu yazıyorsun. Zaten yazının altındaki yorumları okuyunca ne kadar desteklendiğini anlayabiliyorum merak etme sen
+1 yılBizde bebek gibiyiz beyaz tenli ağzı burnu fındık balık etli babyiz ama maymun tipli Dağ ayıları bizi buluyor yakışıklılar da canım gibi çirkinlere gidiyor belli oldu
18 Yorumla
Soran+1 yılUmarım tipsiz ve kısa erkekle çıkmamışsındır
- +1 yıl
Çıktım yavrum yakışıklıda yanaşıyor bana fakat gidip elit keko tipli esmer Habeş maymunu biri ile çıktım cmkfkd sonra havalanmış bende bıraktım
Soran+1 yılBoyu kaçtı bari
- +1 yıl
185 di çirkin olan. Bir tane daha vardı sarışın mavi gözlüydü ama 170 di yani ben tipe bakmıyorum boyu uzunsa maymun bile olsa çıkarım haklısın kdkdjd
Soran+1 yıl1.70 'le hiç çıkmasaydın keşke ahahah ama uzun diye maymuna da bakma ikiside olsun shshs
- +1 yıl
Aynnn😂😂😂
- +1 yıl
Ben 182 yim hicbi kizla cikmadim yakisikliyim ve kasliyim birinizde benle cikin 😂
- +1 yıl
Hicbi kızla çıkmadın?
Güzellik & Bakım konusunda 393 cevap paylaştı. Tipini çok merak ettim korkak bücür. Tipsizin tekisindir. Bıyıkların bile vardır kokuyorsundur da sen şimdi. Senin çok kuyruğuna basmışlar. Ondan bu acın.
22 Yorumla- +1 yıl
Niye bu kadar aşağıladın ki kızı
- Güzellik & Bakım konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yıl
Senin mod 34 Yorumla- +1 yıl
Benim oğlanın bullugunu atacaktım bunla oyna sen diye fdfdf
- +1 yıl
@TantuniSultanSülüman jsjdjd tövbest ulaa heryerde paylaşma nazar ederler
- +1 yıl
Boyu onun anca ona yeter da :))
- +1 yıl
@TantuniSultanSülüman jsjssj püüü
+1 yılAnlamıyorum bu kızları boyu 1.50 gidip 1.85 isiyor kendi tipi mide bulandırıcı ama kaslı yakışıklı erkek isityor yazık valla fksksksk
20 YorumlaKısmetse ne zaman öleceksin? Zeki insanlara yer açılır en azından.
29 Yorumla
Soran+1 yılAğlama 1.70
- +1 yıl
Boyum gerçekten 1.70 ama istediğim ile konuşup görüşüyorum hiç sorun yok. Ama bir gerçek daha var ki sen çirkin olduğun için sana kimse bakmıyor diye sinirden burada insanlara saldırıyorsun. Sen mi beni ağlatacaksın? Senin çapın ne? Bir tarafı mı tartsam senden daha çok yer kaplar bu dünyada. Ben size kızmıyorum sizi bunaltan bir erkek arkadaşınızın olmasına izin vermeyen babalarınıza kızıyorum. Bu baskı yüzünden insanları kıskanıp böyle hayal dünyasında yaşıyorsunuz. Ben hangi zevk varsa tattım bu cümleleri sana acıdığım için yazıyorum.
Soran+1 yılAhahahah 1.70 hobbit bak hele eminim senin sevgilin bile olmamıştır ahahahah benim en son sevgilim 1.90 dı acayipte yakışıklıydı her istediğimi aldım sen ağla
Soran+1 yıl1.70 erkeği mi isteyecem komikmiş
Soran+1 yılBütün kadınlar uzun erkek seviyor 1.40 arkadaşım var o bile en az 1.80 diyor diğer arkadaşlarım da 1.85 diyor 1.90 diyen de var sen ağla
+1 yılAğlamadım hiç birincisi , ikinci bi husus illa uzun boylu kişilerden hoşlanmak için kişinin kendisinin de uzun olması gerekmiyor 3 metre birinden de hoşlanabilirsin gayet normal yani
00 YorumlaKusura bakma ama beklentini düşük tut, yanında kardeşi gibi duracaksın hiçmi internetten araştırıyorsun. Kalbi temiz olsun sana saygı göstersin gerisi gelir.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSeni yerden bitme bacak boyum kadar boyun var millete b. k atacağına zamanında süt içip spor yapaydın da kalmasaydın böyle yok 180 altı erkek değildir falan nerden geliyo bu özgüven
40 Yorumla
+1 yılAğlıyorum şu an bak ağlıyorum hem de kim için elf beklentisi olan çarpık bacaklı bodur bir ork için
31 Yorumla- +1 yıl
Olum ya hahah 😂😂😂
+1 yılÇirkin şansı varsa bulursun. Senin biyolojik ve fiziksel özelliklerin neler? Üfürsem uçarsın. Vazgeç bu sevdadan
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılO zaman Köksal Baba ve Küfürbaz Haydo ile beraber çık (aynı anda). Şimdi diyeceksinki ben 1.85 erkek istiyorum onlarla nasıl çıkayım. Tamam. Küfürbaz Haydo yu Köksal babanın üzerine koydüğünde 1.85 eder. 😄😁😆😅🤣😂
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYani demek istediğim taktığın şey Köksal baba ile Küfürbaz Haydo nun boylarının toplamı.
Gizli Üye(25-29)+1 yılCüce olduğu için toplum tarafından dislanmani böyle mi üstünden geliyorsun acaba 67 70 boyları görünce o disladigin erkeklerin durumunu çok iyi hissederek yaşadığın için mi koyuyorsun güzel boylu kız görünce hep bir adim gerisin
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 344 cevap paylaştı.
+1 yılAynen knk bulursun yanında kardeşi çocuğu gibi kalırsn olm ne bu sevda
03 Yorumla
Soran+1 yılUzun boylu kız kıskançlığı gördüm bu yorumda
- +1 yıl
165 im😂ne uzunum ne kısayım
- +1 yıl
Bence 1.50 boya göre baya baya uzunsun 😄
- Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılBoyum var
Tipim var
Ama sana bakmam
Ayağa kalksan şeyime gelir boyun
Bu da sana kapak olsun00 Yorumla sen bu özgüvenle dünyayı fethedersin... bulursun elbet birini hiç canını sıkma
10 Yorumla
+1 yılbence fiziksel özellik yerine karaktere bakmalısın önemli olan o
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTeşekkürler çirkin tipinle cüce boyunla uzun ve yakışıklı bir erkeği piyasadan çektiğin için. Sayende güzel kızları tavlama şansımız yükseldi.
Çocuk da aldatır seni geçmiş olsun :*00 YorumlaBende 1.57 yim ve çirkinim bende 1.85 erkek istiyorum ne var bunda 😅
06 Yorumla- +1 yıl
😆😆
- +1 yıl
@ɮǟʏǟռӄǟȶɨʟ49 komik mi
- +1 yıl
@türk5561 evet bıraz
- +1 yıl
@ɮǟʏǟռӄǟȶɨʟ49 esas komik olan sizlersiniz.
- +1 yıl
@türk5561 bana nıye terslenıyon bırsey demedım
Bi şeyi istemenin anormalliği yok kimse karşımdaki insan çirkin olsun da demez zaten
01 YorumlaNormal Kiss zaten o boylar monyonlara bakıyor 1.68 1.70 kere değil
00 Yorumla
+1 yılÇok üzüldük ya tüh ne yapsak intihar mı etsek ne 😂
00 YorumlaNormal değil napacan o kadar uzun boyluyu 1.60 hadi en baba 1.70 boyunda biri iste
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılPeçetem kalmamış.
Hem kısayım, hem fakirim.
Kahrolsun Amerika !00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılÖnemli olan yakışıklı 1.85 olan cocuklar senı istiyor mu?
00 Yorumla
+1 yılAhhajahaja normal uzun erkek istemen ama diğerlerine niye laf attın şimdi durduk yere
08 Yorumla- +1 yıl
Senin şu an bütün kızları tipsiz görmen gibi ve senin en tipsiz irencine layık olman gibi
- +1 yıl
Boyum 1.74 evet tüm kızlar uzun istiyor beni hiçbir kız istemez
- +1 yıl
Hayır ya ne alaka 1.74 okadrda kısa degio
- +1 yıl
1.74 boy erkeğe göre normal bir boy yani kısa değil ama sonuçta kadınların istediği gibi uzun da olmadığı için kimse istemez yani; aynı durumdan muzdaribim.
- +1 yıl
Hayır bütün kadınlar aynı değil bu kişi sadece biraz abartmış
- +1 yıl
Tabii ki de bütün kadınlar aynı değil ama abartma kısmı biraz değil de çok sanki jssjsksksl
inancına güven, ve bu normal, bende gençlerden hoşlanıyorum, iboy önemli değil
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMal oldugun icin vurdurup kenara ayılmak isityorsun sanırım. Hem çirkinsin hem ne istiyorsun az akıllı ol üzülme sonra
00 Yorumla
+1 yılküçücük boyunla laf edeceğine kendine bak yer cücesi çirkin bişiymişsin zaten kendin diyon makyajla güzel oluyorum diye bide erkeklere laf atıyor g. zekalı ay çok sinirlendim şu an ha erkek değilim ama sinirim bozuldu.
03 Yorumla- +1 yıl
Ona bakılırsa kadın dediğinde 170 olmalı kısacık boy çirkin duruyor kadınlarda
- +1 yıl
Bu kıza tepki veriyorsun da eminim sende kısa boylu ve yakışıklı olmayan birini istemezsin ben uzunum güzelim dersen öyle olmasan da istemezsin fark etmiyor
- +1 yıl
Uzun boylu ve güzel bir kadın bi zahmet istemesin yani ayrıca istemem diye bir şey demiyorum daha önce yakışıklı olmayan birine aşık olmuştum gönül yani bu otada konuyor bokada aşk olduktan sonra bunlara önem vermem dış görüşüne göre birine aşık olmuyorum
Çok ayıp yaptığın yorumlar dış görünüşü bu kadarda takıntı hale getirme. Boyu kısa erkeğin nesi var. Hem bunlar kusur değil seçilemeyen hiçbir şey kusur değildir.
01 Yorumla
Soran+1 yılBana bunu diyorsun da sen hiç kısa erkekle çıktın mı
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence sen uzunsun ve kadinsında trolune boyle konusuyorsun cok komiksin
03 Yorumla
Soran+1 yılYo ciddiyim
Cevap sahibi+1 yılİnandik tamam tamam
Cevap sahibi+1 yılUzun boyluların kısa sevmesini yediremeyen uzun bir kızsın boyle soru sormussun nerden akliniza geliyor bunlar ya
+1 yılbenim boyumda bi metire... tabi yanlamasına bi metire... bende isterimki 5 metirelık karııı... tabi yanlamasına 5 metire nasıl olacaaaaaaaaaaak bilmiyorum kafam allak bullak hocam bi yardımcı ol
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBulursun merak etmeee yakışıklı erkekleri senin gibiler kapıyor hep
13 Yorumla- +1 yıl
hahaha Ugrastirmiyolar kolay tavlaniyolar ondandir
- +1 yıl
Eşşek şansı 😁😁
Gizli Üye(36-45)+1 yılEn azından dürüstsünüz. Çoğu kadın güce taptığını inkar ediyor da...
00 YorumlaKafanı yorma seven ona bakmaz benim boyum 1.92 eski nişanlım 1.54 tü sürahi ile bardak gibi geziyorduk taksiciler kardeşin nerede abi derdi bazen gülerdik ikimizde 😅
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 427 cevap paylaştı. hıçkıra hıçkıra gülüyorum pardon ağlıyorum şu an :D
00 YorumlaBoy takıntısından vazgeçin artık sende kısasın ayrıca üslubun çok yanlış
20 YorumlaHahahah bu soruyu soran kişi erkek ve 1.70 civarında max nasıl kudurduysa böyle bir soru sormuş ahahaadhhd
00 Yorumla
+1 yılOlabilir kadında boy erkekte kı kadar önemli degıldır canım. Ben 172 boyundayım hoşlandığım erkekler minyon kızları seviyordu ve hepsi uzundu
00 YorumlaÇirkin kızlar iyi seks yaparlar bu yüzden bi test sürüşü süresinde kısa sürelide olsa aradığın gibi erkekler olur hayatında.
00 Yorumla
+1 yılNormal. Herkes kendine bakmadan en iyisine bakar zaten ama buldukları genelde kendi ortalamalarından insanlar oluyor.
00 YorumlaBunları yazmak için ne içtiysen tüm ulkeye bundan lazim
02 Yorumla
Soran+1 yılİstediğimi alıyorum sen ağla minik adam
Erkekleri kudurtuyosunuz böyle yaparak, 1.85 üstü ne göklerde kartal mi istiyosun
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılNormal sende insansın seninde canım var iste tabi ama hayat ne verir bilemessin 🤷
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 748 cevap paylaştı. 1,50 ne abi 1,5 metre ilkokul çocuğu gibi
27 Yorumla
Soran+1 yılAhahah 1.70 erkek ağladı
Soran+1 yılBelli ediyorsun 1.70 olduğunu
Soran+1 yıl1.91 olsan bunu demezsin 1.90 erkekler minyon kızları çok seviyor bir kere
- +1 yıl
Kanki senin yıllardır basketbol oynadığını bilmeden salliyor iste boş ver çok takılma trol herhalde
+1 yılSen git fındığını okşa 1,90 lık erkek senin fındığı yalama eder
00 Yorumla
+1 yılÇocuk gibi kalırsın yanında çok fazla boy farkı da kötü duruyo
00 Yorumla
+1 yılNormal. Hakkin var ama alacagin yok. Istemek serbest.
00 YorumlaSen ilk önce beyin bul sonra 185 üstü erkek bulursun
00 Yorumla
+1 yılBoyum 177 ve eğer bu erkeklik değilse dayak attığım 185+ adamlar ne acaba merak ettim
00 Yorumla
+1 yılSome ruh hastası problems
30 YorumlaSizin gibi kezolardan gına geldi awk ya
20 YorumlaUzun boylu yakışıklı erkekler sana neden baksın
20 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılSana bakmam kalbin çirkin
02 Yorumla
Soran+1 yılZaten bakamazsın çirkin 1.70 seni
- +1 yıl
186 boyum kanka
Yazık ruh sağlığı darma duman.
10 Yorumla
+1 yılbu zeka ile iyi gelmişsin bu yaşa
10 Yorumla
+1 yılAç tavuk kendini darı ambarında zannedermis fsfsf
10 Yorumla- Devamını Gör (88)
Devamını Gör(133)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Çirkinim, boyum 1.50 ama 1.85 üstü, yakışıklı erkek istiyorum sizce bu normal mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
