Yanaklarımda bi kaç sivilce ve izi vardı bu durumdan rahatsız olup cildiyeye gittim bana benzoxin adında bi krem yazdı ve her gece yatmadan önce ince bi tabaka halinde yüzüme sürüp kulanmamı istedi yaptım ama 3. Kulanışımdan sonra cildimi yaşlandırdı resmen yüzümde kırışıklıklar ortaya çıktı ve gözeneklerim derinleşmeye ve artmaya başladı bu durumu yaşayan var mı daha önce ya da çözüm yolu var mı böyle kalmak istemiyorum
Yüzümdeki sivilceler için aldığım krem yüzümü yaşlandırdı sebebini bilen var mı?
Acnelyse 0.025 krem kullan ama. doktorunla görüş derim öncelikle ve bu dediğim kremi sor bunu kullansam nasıl olur diye. Doktor tarifi olmadan da kullanma. bu kremi
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
şu an sivilceleri hiç dert etmiyorum sadece eski diri yüzümü geri istiyorum 3 gecede resmen 5 yaş yaşlandım
Bu dediğim. krem. dogru kullanımda sivilce lekelerini ortadan kaldırıyor yüzdeki ölü deriyi temizleyip yüzü sıkılaştırıcı etkisi var ama kullanımı misal bu gun başladın çok ince tabaka mercimek tanesi kadar kremi yzune yaydirio ilk hafta 1 saat tutup yıkayıp yatıyorsun ama bu kremi kullanırken yüz emizleme jeli makyaj malzemesi vs kullanmamamn gerekiyor ve yüzünü sadece su ile yikman gerekiyor. İlk etapta kizartir yüzü eğer çok kizarirsa. kullanmaui kesmen gerekir. Sonra yüzün soyulmaya başlıyor böylelikle. deri değişimi oluyor doktoronna tekrardan rendevu al ve bu dediğim kremi danış
Bu kulandığım kırem çok fazla yüzümü kurutu ve garip bişeyler oluyodu sabah yüzümü yıkadıktan sonra mimik kıpırdatamıyodum yüzümde o derece bi kuruluk ve gerginlik ama cildimde anlamsızca kırışıklık çıktı ve gözeneklerim artmaya başladı