Kızlar, oje sürmeye çok yeni başladım, hangi markaları önerirsiniz?

Selam kızlaar!

Oje pek sürmezdim çok nadir kullanırdım ama bu ara nedense bi ojeye düştüm. Kafama göre rengine göre alıyorum ama şu marka iyidir, tırnakları da besler dediğiniz var mı acaba?
Kızlar, oje sürmeye çok yeni başladım, hangi markaları önerirsiniz?
Kızlar, oje sürmeye çok yeni başladım, hangi markaları önerirsiniz?
Cevapla