Oje pek sürmezdim çok nadir kullanırdım ama bu ara nedense bi ojeye düştüm. Kafama göre rengine göre alıyorum ama şu marka iyidir, tırnakları da besler dediğiniz var mı acaba?
Kızlar, oje sürmeye çok yeni başladım, hangi markaları önerirsiniz?
Flormar tavsiye ederim kesinlikle Türkiye’de hatırladığım kadarıyla en güzel ürünleri üreten markaydı renkleri de üstelik çok güzeldir ama şöyle bir tavsiyede bulunmak isterim hani sürüyorsun ya bozulmasa bile iki günde bir çıkart güzelce temizle aseton ile ve bir gün beklet böylece herhangi bir sarılma gibi bir şey olmaz eğer sürekli üstüste yaparsan belli bir yerden sonra tırnaklarda sarılık yapar ve gerçekten kötü görünüyor bunu baştan söylemek istiyorum ayrıca ellerin çok güzelmiş ve yeni başlamama rağmen gayet iyisin ve senin ellerine mat renkler çok yakışır 🌝💃🏻🌝
Ben ojede sadelikten yanayım, o yüzdeen Pastel’in Nude serisi fa-vo-riimm! 🤍 İki kat sürmeye gerek kalmadan rengini veriyor, daha belirgin olsun diye iki kat sürmek istediğimde de asla kat kat yapay bir görüntü vermiyor. Nude tonların yanı sora arada bir gözüm gönlüm şenlensin dersem Flormar’ın metalik ojelerini kullanıyorum. Oje konusunda bir diğer kriterim ise kolay kolay bozulmaması. Bunun için de en iyi önerim Yves Rocher markasına ait ojeler olur. Cüzdanımı üzse de tırnaklarımı ve sürekli oje değiştirmeye gelemeyen tembelliğimi mutluş ediyor. 💅🏼🌸💖
Selam pentin✌️ Hiç hevesim olmadı oje sürmeye, tırnak uzatmaya, makyaj yapmaya. Beceremiyorum da zaten kullanmayı. Bir rimel sürdüm geçenlerde gözüm de olduğunu unutup her yere bulaştırmışım. Panda gibi olmuşum haberim yok.😀 Sen yeni başlamana rağmen bence başarılı görünüyorsun bu konuda. Velhasıl kelam markalardan anlamıyorum 😕
Pastel, flormar ve goldenrose kullanıyorum ben. Gayet hoş oje için. Oje sürmediğim zamanlarda ise mara tırnak bakımı peelingini uyguluyorum. Tırnakları ve tırnak etlerini besliyor. Tavsiye ederim çok çok memnunum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yves Rocher çok iyi bir marka ojeleri tırnakları besliyor ve renkleri inanılmaz güzel silik durmuyor asla. yeni yeni oje sürmeye başlamış biri olarak çok başarılı olmuş bu arada.
çok teşekkürler, bakarım yves rocher ojelerine de. genelde renge bakıyorum ama tırnaklarımı biraz zayıflattı sanki öyle hissettim normalde asla kırılmazdı; kırıldı mesela ilginç
pentin hanımcım, tırnakları beslemek için en basiti zeytinyağı ve limonu karıştırıp tırnakları içinde 3-4 dakika bekletmek faydalı oluyor. ya da bunlarla uğraşamam diyorsan yine Yves Rocher'ın tırnak bakım yağı var o da çok hoş tırnakları güçlendiriyor.
Tırnağım hızlı uzadığı için oje suremiyom yarisi uzuoocunku iki günde ve usengecim ayrıca yakismio bana bir de zararlıdır ya kokusu da iğrenç boş iş lsjdlsjs Marka Flormar biliom sadece ucuz da oluo arkadaşım ondan sürüyor