Bir meyve güzeli olsaydınız, hangi meyvenin güzeli olurdunuz?
Ben portakal güzeli olurdum 🍊😆 
Ya da çilek güzeli 🍓 #ᗴᗪᗩᗰᗴᗪᗩ




Düşündüğümde aklıma gelen ilk şey nektari oldu Şimdi neden işte şeftali erik kayısı ya da başka bir şey değil diye sorma aklıma gelen ilk şey mi oldu güzel ya yani hem kendisini seviyorum tadını seviyorum hemde benim vücudumda buna benzeyen bazı yerler var yani neden olmasın değilim ve portakal olabilir ama ben portakal sevmiyorum fazla mandalina olabilir cjcjcjjcjx
Nektarin tüysüz oluyor ayrıca 😊
Cevap
45Cevap
avokado
Yılan meyvesi (diğer adı s a l a k ve cidden troll değil) olurdum, karakter olarak öyle olduğum için belki de :)
Sağol ya görüşü beğenerek onaylamış oldun yok estağfurullah tarzında bir tepki bekliyordum :)
Hadi öyle oluversin :)
Isırgan otu olurdum. Dıştan zararlı gibi, el yakar cinsten ama içtiğinde çok yararlı..
Ben çilek ya da şeftali güzeli olurdum. Hem kokuları güzel hem de tatları
#SelammGençlikk 🍀
Granny Smith türü Yeşil Elma #TubaSueda 🍀
karpuz güzeli olmayacağım kesin
şeftali güzeli
Sence ne olurdum? @edameda06
Yaa 🥰🥰 sende öylesin 😘
Ejderha meyvesi
Beni tanıyanlar bilir portakal kesinlikle 😅
Kazandibi olurdum 😂😂
Karpuz güzeli yok heralde
Karpuz olsun cghgfghjg
Benden olsa olsa kiraz olurdu
Karpuz güzeli ahahhsgshs
Karpuz yakışıklısı olurum
Avokado olurdum seveni az ama öz
Mor incirrr bayılırım
Nektari güzeli olayım mı?
Yeni Dünya Güzeli
Pprtakal ( ADANA ) 😅
Elmacı güzelleri vardı bir ara
Kivi ya da zeytin , gözlerden dolayı
Erik en sevdiğim meyveyi söyliyim hadi
Frambuaz
Erikk
Fena ağız sulandırırdım😍
İddalısn:)
Mandalina
karpuz guzeli 🤣
Erikk
Şeftali
Şeftali👅
Domates güzeli
Yasak elma :))
Hindistan cevizi
Ananas ya da hindistan cevizi
Greyfurt
Çilekkkkk🍓
🍓🍓
Portakal
Muz.
Muz :)
Üzüm🍇
frambuaz
Erik kütür kütür
asjdhfajshfasjdfjsadhfsa
Kiraz
Şeftali
Kiraz
Armut 😂
Can erik ekşi ama bir o kadar istenen
Kiraz😉😉
Çilek 🍓
Muz 🥰
Kiraz güzeli olurdum
Limon olabilir
Erik
Böğürtlen
Kiraz
Elma guzeli yanaklar elma gibi 😂😂
karpuz
Yeşil Erik
kivi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?