Vücudumuzun her yerine dair bir güzellik algısının oluşması çok yorucu değil mi?

Vücudumuzun her yeriyle ilgili bir yorum yapılıyor burnumuz dudaklarımız belimiz kalçamız göğüslerimiz tüylerimiz özel bölgemiz ayaklarımız ellerimiz niye bedenimizle ilgili bu kadar çok estetik ve güzellik aranan yer var. Niye mükemmel olmaya zorlanıyoruz. Çok ağır ve yorucu değil mi
Vücudumuzun her yerine dair bir güzellik algısının oluşması çok yorucu değil mi?
Cevapla