Yakışıklı ya da güzel birisi egolu olursa bir anlamı kalır mı?

Sizce ego dış görünüşü yerle bir eder mi?
Yakışıklı ya da güzel birisi egolu olursa bir anlamı kalır mı?
#reda
Güncellemeler
+1 yıl
Bence kalmaz ya ego aslında kibirdir ve kibir insanı gerçekten yer bitirir Gerek yok ne kadar güzel ya da yakışıklı olursa olsun ne kadar böyle dış görünüşü on numara olursa olsun eğer kendini beğenmiş davranıyorsa hiçbir anlamı kalmaz
Yakışıklı ya da güzel birisi egolu olursa bir anlamı kalır mı?
Cevapla