Sarışın olmanın dikkat çekici olduğunu biliyoruz. Kadınlar bu algıyı yaratmak için esmer bile olsalar kendilerine uyan sarı tonlarına boyuyorlar saçlarını. Sizce de bu kolay yoldan güzel olduğunu göstermek için seçilen kolay bir yol mu? :P
saçlarımı hiç siyaha boyamadım kızıla boyamadım o hallerimi bilmiyorum hatta siyaha karar veriyorum vazgeçiriyorlar beni çok dikkat çekersin vamp olursun nataşa gibi olursun diyorlar 😂😂😂😂 bende cayıyorum bunları duyunca bunlar kıskançlıktan mı diyor bunu çözemedim 😀 neyse ama sarının her tonunu kullandım yıllarca sarışındım platin röfle açık altın sarısı karamel sarısını kullandım çokta yakışır bana sarı renk