Hayır ya sevmiyorum çok daha uzun olabilirdi çünkü baba değilde anne tarafındaki genelde kuzenleri filan kirpikleri çok uzun ama benimki öyle değil niye bilmiyorum babamın tarafını çekmiş galiba keşke daha uzun olsaydı Tabii ki yinede iyi bir oyun ama daha uzun olabilirdi daha güzel dururdu diye tahmin ediyorum
Bir tık daha uzun olmasını isterdim ama şimdiki boyutundan da memnunum. Rimel kullandığımda kolaylıkla şekil alabiliyor. O yüzden seviyorum kirpiklerimin uzunluğunu.