Yapaylıktan kastın ne? Hiç yüzüne herhangi bir ekstra bakıma ihtiyaç duymayan ya da estetik ameliyat yaptırmamış olan mı yoksa tamamen yüzünün hatlarını değiştirecek kadar ileri gitmek mi?
Çünkü herkes bir değil. Bazı kızların yüzü tüylü olabiliyor, ya da bazı insanlar doğuştan yüzünde ya da vücudunun herhangi bi yerinde doğum lekesi tarzı şeyler taşıyabiliyor ve bunların estetikle giderilmesini eleştiren biri değilim şahsen.
Ancak diğer şeyse kastettiğin sevmiyorum evet, bazı insanların makyajı sildi mi altından çıkan yüz cidden bambaşka birine aitmiş gibi oluyo03 Yorumla
Soran+1 yılYapaylıktan kastım ilk iki fotoğraftaki adi, sırıtan yüz hattı ve fizik hattı detayları için plastik cerrahi operasyon yapılmış görünümler.
- +1 yıl
Öyleyse şöyle söyleyim. Normalde eleştiri yapmayı seven biri değilim ve herkesin kendi hayatı kendi fikri ama en azından doğal halinin de ne olduğu belli olmalı.
Tabi burada güzel çekici diyen erkekler var ama beyefendiler evlenip de çocuk annenin estetiksiz haline benzeyince de kıyameti koparıyorlar.
Bu tür şeylerle karşılaşmamak için en iyisi mümkün olduğunca doğal kalmak bence 😂
Soran+1 yılÇoğunluk itici bulmuş istatistiklere bakarsak. Çocuğun estetiksiz haline benzeyeceği gerçeğini de bırak da artık o erkekler düşünsün😊
En İyi Cevaplar
Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Estetikli olup güzelim edasıyla salınan insanlar ne çekici ne de güzel bana kalırsa, gerçek değil çünkü.. Orijinal haliyle gelsin de kapışalım 😂😂😂 İşin şakası hani küçükken Barbie bebekleri oynatırdık ya bir hayal alemi içerisinde onlardan farklı görünmüyorlar bana.
02 Yorumla
Soran+1 yılİnsanlar fiziksel çekicilik seviyesini yükseltmek için bilim ve teknolojiden yardım almayı tercih edebilirler. Bu o kişinin fiziksel çekiciliğini sürreal ya da sanal yapmaz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılEvet bence oldukça çekici neden olmasın değil mi sonuçta ameliyat olmak bile büyük bir cesaret o cesareti almak ameliyat masasına yatma operasyonu belirlemek bunu yapacak cesareti kendinde bulmak ameliyat olma iyileşme süreci sonuçta bunlarda hiç kolay şeyler değil yani o yüzden oldukça bence ameliyat olan kadınlar da güzel olabilir
10 Yorumla
+1 yılYapaylığı çekici bulanları anlamıyorum zevk tabi ama gerçekten garip geliyor bakıyorum bakıyorum nasıl olabilir nasıl çekici yapay işte adı üstünde ve göze nasıl güzel gelebiliyor bilmiyorum bu zamana kadar böyle botokstur bilmem nedir estetik yapan kadınlar bana hiçte güzel gelmezler
Doğal güzellik diyorum ben31 Yorumla
Soran+1 yılİnsanların çoğu seninle aynı fikirdeler zaten.
Merhaba👋
Beylerin kızın güZelliiğine bak ya doğal bi de dediği güzellerden oluyor bunlar. Kaşlar yapılmış, kirpikler lifting, dudak dolgusu, çene törpüsü derken makyaj yapmasa da güzel duruyor mübarek cilt.
Ama çekici mi çekici. Parası varmış ve üstüne de cesareti varmış bıçak altına yatmış. Kendisinin en güzel versiyonunu elde etmiş.
Hiçbi erkekte “ sen estetikli miydin aşkım olamaz bu ilişki burada bitti” demezz😃21 Yorumla
Soran+1 yıl3 ve 4. Fotoğraftaki görsellere istinaden bu yorumu yazdıysan onlarda plastik cerrahi operasyon yok.
+1 yılEstetik itici gelmiyor ama make up olayı bir nokta belli olunca acayip itici oluyor.
Güzellik ya da çekicilik görecelidir ve ağırlıklı coğrafyaya bağlıdır. Açık tenli sarı saçlı insanların ağırlıklı yaşadığı coğrafyalarda esmer insanlar (araplar hariç) modellik yapar. Ama esmer insanların çoğunlukta olduğu coğrafyalarda açık tenli insanlar daha bir ünlü oluyor.11 Yorumla
Soran+1 yılYanlış çıkarım. Coinophilia, Familiarity Effect, insanın narsist ve nepotist duyguları göz önünde bulundurulduğunda koyu renk saçlar ve gözlerin yaygın olduğu coğrafyalarda koyu renk saçlar ve gözler, açık renk saçlar ve gözlerin yaygın olduğu coğrafyalarda ise gene açık renk saçlar ve gözler daha fazla sayıda insan tarafından beğenilir ve tercih edilir ( Ten rengi etnocentrismden ötürü istisnadır). Sonuç olarak hem Türkiye'de hem Dünya da koyu renk gözler, esmer, kumral saçlar, açık renk gözler ve sarı saçlara göre daha fazla kişi tarafından beğenilir ve tercih edilir. Bizim en beğenilen Türk Celebritylere baktığında da bunu görmek mümkün. Demet Özdemir, Fahriye Evcen, Can Yaman, Burak Özçivit, Hande Erçel gibi esmer/kumral saçlı koyu renk gözlü Ortadoğu fenotipli celebritylerimizin beğenenleri sayısı, Burcu Biricik, Hazal Kaya, Kıvanç Tatlıtuğ, Burak Çelik gibi açık renk saçlı, açık renk gözlü Avrupai fenotipli celebritylerimizin beğenenleri sayısından mislisiyle daha fazla.
Gizli Üye(25-29)+1 yılBiz insanlar entropiye değer veririz. Yapay olan bir şey her zaman öyle kalır. Değeri yoktur. Entropi ise düzenlilikten düzsensizliğe geçiş sürecidir. Yani bir yaşanmışlık bir akış vardır. bir şeyi Değerli ve güzel kılan şey de entropidir. Yapaylık ise entropinin sabit kalmasıdır.
Yapaylık seks toys gibidir kısaca... Gözün görür ama kalbin hızlanmaz onun için...11 Yorumla
Soran+1 yılKonuya ilişkin farklı bir bakış açısı... Yapay olan bir şeyin değeri yoksa paranın neden değeri vardır?
+1 yılAşırı estetiği çok doğal bulmuyorum açıkçası tabii ki kim nasıl mutlu oluyorsa öyle yaşamalı ama bazısı da çok yapay duruyor ben Allah vergisi çok şükür dudak çene bunlardaki estetiği hiç ihtiyacım olmadı bugüne kadar hiç estetik yaptırmadım yaptıranların da yüzünde çok dozu arttırmadığı sürece çekici olabileceğini düşünüyorum 💯
20 Yorumla
+1 yılYukarı kalkık burun itici ama yüze yakışan doğal bir burun çekici. Estetik dudaklar itici mesela. Dudağa estetik yaptırmaya gerek yok. Ben itici buluyorum. Burun da sadece doğal ve yüze yakışıyorsa çekici. Ama eğer ki yukarı kalkıksa estetik olduğu belli oluyor ve bu da itici.
10 Yorumla
+1 yılYapay güzellik fikrini pek çekici bulmuyorum. Elbette çeşitli hastalık, kaza ya da genetik faktörler sonucu oluşan defektler ameliyatla giderilebilir. Ancak beden modifikasyonu seviyesindeki estetik operasyonlar bence kadını güzelleştirmekten ziyade seks objesine çeviriyor...
10 Yorumla
+1 yılİkinci resim korkunç. Klonlama gibi yapay duruyor burun aşırı küçük. Bence şekil olarak yamuk vs olmadığı sürece ameliyat gerekmiyor. Güzellik ve çekicilik algısı kesinlikle yapaylık değil. İhtiyaç dahilinde olmayan durumlarda yapılan estetik çok kötü görünüyor. Dudakta öyle gerçekten. Saç rengi olayı da kişiye yakışan renk olmalı. Sarı her tene gitmediği gibi siyah ta her tene gitmez
10 Yorumla
+1 yılDoğallığı daha çekici buluyorum fakat estetik olmasına rağmen çok kusursuzca gözüken işlerde var bu yüzden bıçak altına yatacak insanlar iyi bir tercih yapmalı yoksa onca harcanan paranız karşılığında alacağınız tek şey duygularınızı belli edemediğiniz bir yüz olur.
10 Yorumla
+1 yılÇekicilik kısmı erkeklerin algıda seçicilik fonksiyonlarına göre değişir o kadarını artık bilemem de işin garibi aynı kıyafetle pişti olduk diye deliren hemcinslerim aynı yüz için neden bunu yapmıyor kafamda deli sorular var açıkçası. :)
12 Yorumla
Soran+1 yılHahaha 😁 güzel bir bakış açısı
Güzellik & Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı. Tornadan çıkmış gibi kızlar var. Hiç çekici gelmiyorlar. Çok ince dudaklı ya da kocaman dudaklı da hoşuma gitmiyor. Açık renk gözler, lens takanı da var. İnce detaylar önemli de bir bütüne bakmakta önemli
19 Yorumla
Soran+1 yılTornadan çıkmak ne demek?
- +1 yıl
Bak mesela müşterilerimden birisiydi. Bana güzel gelmiyor. Aynı tarzda hatlara sahip insanlar diyeyim
www.instagram.com/.../?utm_medium=copy_link
Soran+1 yılYüzü seçilmiyor fakat dudaklarını epey şişirmiş. Sanırım kast ettiğin görüntü, bakınca adi, sahte görünen yüz hattı detayları olan kadınlar.
Soran+1 yılKızların geneli değil de, güzel olmak için çaba harcamak isteyenlerin çoğunluğu onlara özeniyor diyelim.
Soran+1 yılİyi o halde. Çoğunluk onu bile ayırt edemeyecek kadar dikkatsiz
Orta yolu tuturmak lazim ya bazen estetik ihtiyac bile olabiliyor ama çok fazlasida itici duruyo tabi.
12 Yorumla
Soran+1 yılCara Delevingne 😍
Doğallık önemli, yalnız estetiğe ihtiyacı olanda abartmadan yapabilir. Dudağım ince diye; Estetik yaptırarak Sucuk gibi dudak yaptıranlardan, Makina kalıbından çıkma burundan, uzaya çıkmış kaştan hayır gelmez.
20 Yorumla
+1 yılYapaylık bir hayal kırıklığı yaratıyor maalesef. Ama dudaklar ne kadar büyükse kaşlar nekadar kalınsa diye bir şey yok. Her şey beli oranda güzel gözüküyor. Mesela 2. Foto bana göre hatasız gibi bir şey
10 Yorumla
+1 yılUfak tefek estetikler olabilir ama dudağını lavabo pompası gibi şişirenler, yüzünde tek bir kırışık bile bulunmayanlar, estetikten dolayı konuşurken gülerken mimikleri kaybolanlar robot gibi ve aşırı itici oluyor.
10 Yorumla
+1 yılHerkesin yüzü falan aynı. Hani burnun kötüdür anlarım da dudağı büyütüp yüzünü ağ botoks gerdirip aklına gelip gelebilecek her operasyonu yaptırmak insanın karakteristik yüzünü kaybetmesine sebep oluyor.
20 Yorumlaİtici, bence doğallık daha güzel. En alttaki Balsam mı 😅
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet tabii ki de o 😊
Soran+1 yılEsmerlerin zirvesi. Böyle kızlar nerede yaşarlar ne yerler ne içerler kimse bilmiyor.
Güzellik & Bakım konusunda 2,3b cevap paylaştı. Estetikte olsa güzeller beğendim ben gayet çekici güzeller çünkü estetik var estetik var kimileri estetik faciası bu fotoğraftakiler öyle değil ve her estetik yaptıran güzel olmuyor alt yapı lazım
30 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılYapay doğal farketmez beğendikten sonra hoşuma gider
Doğal olanlar mükemmel insan olmuyor. Güzellik uğruna birşeyler yapmaya çalışan insanlar daha bi anlayışlı geliyor bana10 Yorumla
+1 yılİnsan olduğu gibi güzeldir ve bir sağlık sorunu olmadıkça ameliyatın çok da ihtiyaç duyulan bir şey olduğunu düşünmüyorum bu benim fikrim beden bu hep bizde kalmayacak
10 YorumlaEstetikle ve yapaylıkla akla gelen hiç bir şeyi çekici bulmuyorum ben. O ne öyle basur gibi dudaklar, travestinin burnu gibi burunlar. Bir kadının en güzel olduğu hali doğal olduğu halidir net.
10 YorumlaHerkes torna dükkanından çıkmış gibi oluyor. Yapaylık çekici falan değil. Kadınlar kendi kendileri bir standart belirliyor ve hepsi o standartlar peşinde koşuyorlar. Anlamsız.
10 YorumlaDoğal güzelliği severim. Az makyaj yapan. Kendine güvenen kadın çekicidir.
Özellikle dudaklara yapılan işler bana itici gelir. Buruna artık bir şey demiyoruz 😃10 YorumlaEstetiğin fabrikadan çıkmış gibi aynı yüz hatlarına sahip olan insanları gördükçe doğallığın kendine özgün yüz hatları daha güzel benimsendi.
21 YorumlaEstetikler güzellik katmak içindir. Bunlar estetik yaptırmıyor, yeniden doğuyor ve hiç de güzel olduğunu düşünmüyorum.
20 YorumlaGüzelliğin simetri önemli olsa da eşsizlik daha çok aranır. Haliyle estetikle bir güzellik edinilse de yüzler hep benzer olduğu için sıradanlaşıyor.
20 Yorumla
+1 yılHayır ya her zaman doğal güzellik güzeldir ama güzel değilse görsellik de arıyor insan yapmalılar bence
10 YorumlaGüzel ve bakımlı olsun da nasıl olduğunun önemi yok. Herşeyden önce kendini beğensin. Yapay ya da doğal çok da sorun değil.
10 YorumlaAllah var kimine yakisiyor! Kimini bozuyor, kimine ise hiç fark ettirmiyor 😅
10 Yorumla
+1 yıl3. daha güzel bazıları yapaykende güzel ama amacının dışına sapmış oluyor
10 Yorumla
+1 yıl3 numara doğal. Bence kaş farı dahi gereksiz. 1 tane Doğal ve güzel lütfen 😂
10 YorumlaÇekici bulduğum noktalar var ama genel olarak doğallık yanlısıyım
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılYapay veya doğal fark etmeksizin bana hangi karşı cins çekici gelirse, o ilgimi çeker. En önemlisi ise gerçekten bakımlı olmasıdır.
10 Yorumla
+1 yılBen sonuca bakarım yapay ya da doğal, önemli olan sonuç yani beğenmem.
10 YorumlaEstetiğin de bi dozu var fazlası hoş durmuyor. Doğal görüntü her zaman daha güzel
10 YorumlaHiç güzel olmuyo çirkin kadın * kadın varsa yollayın bana ben ilgilenirim onlar benim gözümde çok güzeller bebek gibi kadınlardan nefret ediyorum aşırı güzel olanlardan iğrenç yaw yapay tiplileri
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bence doğal güzellik daha çekici. Dupduru böyle, örnek olarak Barbara Palvin. En alttaki kız da gerçekten çok güzelmiş.
10 YorumlaKendimi guzel bulamadığım için bu tür şeylere ihtiyacım olduğunu hissediyorum
11 Yorumla
Soran+1 yılKişisel farkındalık da insanı olumlu yönde geliştirir 👍
+1 yılTüm modellerin vs. estetikli olduğunu göz önünde bulundurursak çekici olduğunu söyleyebiliriz.
02 Yorumla
Soran+1 yılModellik sektöründe gerek yerel standart modellerin gerek süper modellerin bir çoğunda estetik operasyon bulunmaz, estetik operasyon bulunanlar da, en bilinenleri Kendall Jenner ve Bella Hadid, doğal görünümü hala devam ettiren işlemler yaptırırlar.
Güzellik & Bakım konusunda 2b cevap paylaştı. bana bu tip kızlar itici geliyo yaaa ben doğal güzel seviyorum
10 Yorumla
+1 yılBen yapaya karşıyım arkadaş
İnce dudaklı küçük memeli olsun ama doğal olsun.10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen butunsel degelendirenlerdenim.
Cogu zaman yapay olanlar bas bas bagiriyor 🤷🏼♂️10 Yorumla
+1 yılÇoğu bulmuyorum yazmis, kulliyen yalan😂
21 Yorumla
Soran+1 yılYalan olduğunu düşünmüyorum, ilk iki fotoğraftakini bir çok insan cazibesiz bulur.
- Güzellik & Bakım konusunda 702 cevap paylaştı.
+1 yılAsgari ücretle çalışan insanım resimdeki kızlar ne bana bakar nede ben onlara yeterim 😁
01 Yorumla
Soran+1 yılİyi de soru bu değil ki
Güzellik & Bakım konusunda 384 cevap paylaştı. Her zaman doğal güzellik daha çekicidir cunki Allahın boyası yok anlayan anladı
00 Yorumla
+1 yılAşırı itici hepsi fabrikadan çıkmış gibi aynı yüz ifadesi aynı gülüş aynı jest mimikler iğrençç
00 Yorumla
+1 yılİşte bizde kızlara ilgi verince dötleri yapay kalkıyor dndj
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılVall yapay mapay bebek gibi karı hepsi de erkekler ağzı sulana sulana bakıyorlar 😁
13 Yorumla
Soran+1 yıl3 ve 4 ü doğal güzelliğe 1 ve 2 yi yapay güzelliğe örnek olarak koydum
Cevap sahibi+1 yılYabancı kadınların hepsi güzel ki Allaha inanmıyorlar ama Allah güzel yaratmış ayol 😁
Soran+1 yılSlav, İskandinav ve Latin ırkı insanları uluslararası arenada fiziksel çekicilikleriyle ön plana çıkarlar. Yabancı diyince Suriyeli, İngiliz, Hintli, Çinli, Afrikalı, Arap vb. de dahil oluyor.
Estetiğe karşı değilim ama yapay duran boyuttaysa bana güzel gözükmüyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılilk iki bence çok kötü. sonra ki ikisi çok iyi.
24 Yorumla
Soran+1 yılSon iki de estetik operasyon yok zaten, doğal güzel kadına örnek olarak koydum
Cevap sahibi+1 yılMutlaka vardır bence bir şeyler ama göze batmıyor ve yapay değil.
Soran+1 yılHayır yok plastik cerrahi işlem. Türk değil zaten o kızlar. Nerede yaşarlar ne yerler ne içerler kimse bilmiyor. Sanaldan görüyoruz sadece.
Cevap sahibi+1 yılİyi madem 😅😂 güzellermiş
Adı üstünde yapay yani hiçbir çekiciliği yok
20 YorumlaGüzellik göreceli bir kavramdır ama ben doğal güzellikten yanayım makyaj yapan kızlar bile hoşuma gitmiyorkn estetik midemi bulandırır
00 YorumlaAbartı olmadığı sürece hoş bence.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 641 cevap paylaştı.
+1 yılHerkeste var bir mükemmellik algısı
10 Yorumla
+1 yılÜstteki kız ne kadar çirkin itici yüzünde mimik kalmamış 🤮🤮🤮
00 Yorumla
+1 yılYok bulan erkek de enayidir
12 Yorumla
Soran+1 yılKimsenin fiziksel görüntü tercihinden ötürü enayi olabileceğini düşünmüyorum.
- +1 yıl
Fiziksel görüntü değil o özgüven eksikliği
+1 yılHayır, doğallık en iyisi
00 Yorumla
+1 yılBazılarına yakışıyor..
00 Yorumla
+1 yıladı üstünde yapay itici
00 Yorumla- Devamını Gör (41)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


