Olmuyor olmamalı çünkü öyle bir imkanım yok maalesef benim öyle işte çarşafları değiştir diyecek yapacak bir hizmetçi yok ondan sonra maalesef işte sürekli çarşaf atmaya filan müsait bir durumum da yok o yüzden yaptıysam temizliyorum güzelce yıkıyorum üstümü filan daha sonra uyurum
Hayır uyumam çünkü makyaj yapmıyorum. Düğün olması lazım makyaj yapmam için, senede de 2-3 düğüne katılırım o yüzden makyajlı da uyuyor olmam gibi bir durum söz konusu değil..
Makyajım sadece rimel bazen eyeliner ve fardan ibaret olmasına rağmen makyajı silmeye üşenip o şekilde uyuduğum oluyor. Makyajla uyuduğum günün sabahında da pandaya dönüyorum :D
zaten fazla makyaj yapmıyorum bir kapatıcı bir rimel onu da eve gelir gelmez çıkarıyorum hayatta gün boyu onunla duramam hele bir de onunla uyuyucam impossible
Çok yorgun ve hayattan bıkmış olduğum bir kaç gün olmuştu.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben cildim yüzünden tedavi olmama rağmen makyajla uyuyorum bazen aşırı yorgunluk be üşengeclikten dolayı olabilir ama sürekli olmamalı cilde zararı çok
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ölsem yine uyuyamam aşiri sinirimi bozar asla uyuyamam eve geldigim an ilk isim cikartmak zaten abarti mkayaj yapmamama ragmn rahatsiz eder duramam jaushxhxbsjks