Sizce 22 yaşındaki bir erkeğin bakımlı görünmek amacıyla 2 haftada bir saç traşı olması çok ve gereksiz midir?

22 yaşındayım ve 2 haftada bir saç traşı oluyorum, çünkü saçlarım biraz olsun uzamaya başlayınca hafif bir rüzgarda bile hemen dağılıyor. Ben de onun için 2 haftada bir saç traşı oluyorum, ama annem bu kadar sık saç traşı olmamı gereksiz buluyor. Sizce de gereksiz mi?
Sizce 22 yaşındaki bir erkeğin bakımlı görünmek amacıyla 2 haftada bir saç traşı olması çok ve gereksiz midir?
Cevapla