Boyum 167 168 ama ayaklarım 40 numara hatta bir iki numara daha büyük bile olabilir. Sizce ayaklarım beğenilir mi?

Ortaokula giderken anladım ayaklarımın hızlı büyüyeceğini ve hala büyüyor. Kendimi çok kötü hissediyorum. Şu aralar erkeklerde ayak takıntısı fazla oldu ve sınıfımdaki erkekler sürekli 36 numaradan bahsediyorlar. Sizce büyük numara seven erkek bulabilir miyim :(
Boyum 167 168 ama ayaklarım 40 numara hatta bir iki numara daha büyük bile olabilir. Sizce ayaklarım beğenilir mi?
Cevapla