Evde doğal yollarla sacimi boya tutacak kadar nasıl açabilirim?

Daha öncesinden saçlarımı boyatmistik fakat ertesi gün denizde akmisti açıcı kalınca bende evdeki akan (1 ay rahat kullanıyorum) kimyasalsiz boya ile boyuyordum ve gayet memnundum uzun süre kuofore gitme gereği duymadım ancak sonrasında açılan saçım uzadıkça ve ben kestikce boyanın sürüldüğü sarı tonlarında olan kısım gitti evde kendi saçımı açsam çok sakıncası olur mu (boya , krem gibi düz bir şey içinde açıcı yok herhangi bir bekletme süresi de yok 15 dk beklettigimde de 2 saat beklettigimde de sıkıntı olmuyor) 14 yasinds olduğum için açıkçası zarar vermekten biraz çekiniyorum bildiğiniz ve ise yarayan doğal açıcılar var mı ve ya evde kendim en güvenli şekilde nasıl açabilirim
Evde doğal yollarla sacimi boya tutacak kadar nasıl açabilirim?
Cevapla