Güzel bir şey değil ya kesinlikle güzel bir şey değil ben de çok var mesela sadece küsüm de değil her yerimde var ben bunlar rahatsız oluyorum hoş bir şey değil yani Allah’tan büyük değiller ufak ufak o yüzden pek belli olmuyor kesinlikle benler hoş bir görüş sağlamıyor insana
Yakışıyor da ama hiç lekesiz bir cilt daha güzel oluyor, benim de yanağımda var fondötenle kapatıyorum 😂 Yakışmasına yakışıyor da işte yüzde ben sevmiyorum djkg
2 gün önce ki sorunu da gecemiycem hshsh şu tülin şahinin beninden var aynı yerde tam dudak üstünde ve en çok iltifat aldığım yerimden biri dudak üstü benim memnunum hwbshs
Bunu okumadan önce dudagimin kenarında ben olduğunun farkında bile olmamam.. cidden varmış bitane kenarında djsksk Bermudalarimdan gorememisim demekki dmdkxk
Çenemde var iki tane memnunum valla güzellik katıyor mu bilemem
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
elmacıktaki ve gözün yanındaki minik benleri çok beğeniyorum. dudağın kenarında yine minik ben hoşuma gidiyor ama et beni ya da koyu büyük benler gerçekten kötü görünüyor