Veet tüy dökücü kremin sivilce/alerji yapmasını nasıl engelleyebilirim?

Kol kıllarımı almaya karar verdim, jilet ya da veet’in tüy dökücü kremini kullanmak istiyorum sizce hangisini kullanmalıyım? Ağda vardı normalde ama yazlıkta kalmış yoksa onunla alırdım. 2021’in başlarında da önceden almıştım tüy dökücü kremle ama fena sivilce yapmıştı böyle kırmızı kırmızı noktalar çıkıp kaşındırıyordu 3 ay öyle dolaştım. Cildim de hassas değil diye düşünüyorum. Sert ve hızlı çıkartmasa jilet kullanacağım ama kremin daha iyi olduğunu ve daha kısa sürede çıkarttığını gördüm. Kremi kullanmadan önce ya da kullandıktan sonra alerji yapmasın diye yapabileceğim bir şey önerebilir misiniz?
Veet tüy dökücü kremin sivilce/alerji yapmasını nasıl engelleyebilirim?
Cevapla