Bir ara onsuz sokağa adım atmazdım. başta babam olmak üzere çevreden cins cins bakanlar olurdu,,, 🧐 yaşasın alternatif tıp , ruşeym yağı da dahil bir çok ürün kullandım. ama olmadı. artık lip balm kullanmıyorum. duştan sonra tüm vücuduma, gün içinde (evdeysem) namaz İçin abdest aldıktan sonra kollarıma ve yağlı egzama teşhisi konulan göğüs ve sırt bölgelerine sürüyorum. şu an her şey yolunda 👍tavsiye ederim
Her gün değilde okula gidip gelirken kullanıyorum dışarısı çok aşırı soğuk olduğu için soğukdan korunmak için falan kullanıyorum yani hem çok güzel parlak bir görünüş veriyor hem böyle çok aşırı nemli tutuyor bir de güzel bir tat veriyor yani nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama Çilekli kullanıyorum mesela güzel bir koku veriyor