21 yaşındayım. Yüzüm de azımsanmayacak kadar sivilce çukuru ve izleri var. Cildiyeden randevu alayım dedim, randevu yok. Zaten çoğu kez de gittim, fayda da etmedi.Böyle aktif sivilceler ve çoğunlukla yüzümün her yeri çukurlarla dolu. Tüm yüzümü atmak isterdim ama hiç hoş görünmüyor. Artık psikolojimin bozulma noktasına bile geldi çünkü çok çirkinim. Yüzüme baksanız, bakmak bile istemezsiniz. Lütfen yardımcı olur musunuz? Bu aktif sivilceleri ve izleri nasıl yok ederim? Ya da en azından azaltabilirim? İsterseniz beni küçük görün. Umurumda değil. Lütfen yardımcı olun.
Yüzümdeki sivilce ve sivilce izleri / çukurlarından nasıl kurtulurum? Yardımcı olur musunuz?
Selam, aknesilex diye tüp şeklinde bir akne ilacı var. Bende ilk başta kuzenimde görmüştüm bana baya övmüştü sivilce sorunum yok aslında fakat tek tük olanların üstünde denedim ve akşamdan sabaha kurutup döktüğünü gördüm. Fondötenimsi bir kıvamı hissiyatı var başta sadece kapatıyor herhalde üstünü bi numarası yok diye düşündüm ama gerçekten kurutup döktü :3 bir de reçetesini okudum yeni çıkmaya başlayanlarıda çıkmadan kurutuyormuş. Her neyse bunu bir dene derim. Yüzünü aşırı sıcak su veya soğuk suyla yıkama, ılık suyla yıka. Tonik kullan. Yüz köpüğü kullan ayrıca yüzünü yıkarken. Makyaj yapıyorsan makyajla uyuma. Yağ içeren ve komadojenik kremlerden/ürünlerden uzak dur. Alkol içerenlerden dr uzak dur su bazlı ürünler kullan.