Geceleri oje sürüp uyumanın en keyiflisii💅🏻🧖🏼♀️ hadii good night


Aslında fena değil yani arada yapınca hoşta durabilir ama her zaman yapılırsa abartılmış olur bence yani en iyisi arada yapmak yani reme bakınca hoş görünüyor ama sürekli parlak olması hoş olmaz belli bir yerden sonra sıkar.
Çok teşekkür ederim 🙏🙂
Selam gadası 🙃
Simli ojeler oldukça dikkat çekici ve güzel görünüyor. Şahsen herkesin elinde görmek güzel olurdu.
Cevap
10Cevap
#SelammGençlikk 🍀
Fazla çocuksu ve sağlıklı değil simli ojelerin tercihe şayan olmadığını düşünüyorum.. #TubaSueda 🍀
asetona karşi siddet goruyorlar
Klasik renkler iyi bunları hiç sevmiyorum
yoook gelmesin iyi böyle
Gelmesinn
gelmesin..
tek renk daha iyi..
Evet ya gelsin
Gelsin😍
Gelmesin nolur 👀
Gelmesin.
Gelsin
Gelmesin sevmem.
Mümkünse hiç gelmesin
Hayır, gelmesin.
Hayır
oje sevmem bebeğim
gelsin
Gelsin.
gelmesin lütfen
Igrenc
Geçti mi ki modası?
Gelmesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar