tenk yu @GeraltTheWitcher
Dişinizi en son ne zaman fırçaladınız?
tenk yu @GeraltTheWitcher
Diş telim olduğu için şu an bu macunu kullanmak zorundayım mecbur

Diş teli yokken Signal white now kullanıyorum. En sonda bu sabah fırçaladım ve şu an yine fırçalamaya gidiyorum 😄
Diş fırçalamak mı? kalkıcaksın banyoya gidiceksin, musluğu açıcaksın, macunla uğraşıcaksın, fırçalamaya başlıcaksın, sağdan soldan taşıcak onlarla uğraşıcan, diş etini kanatıcan, ağzını çalkalıcan, musluğu kapatıcan, fırçayı temizlicen, macun biticek, yeni macun alıcan, fırça yamulcak, yeni fırça alıcan. Düşüncesi bile yorucu, mideme ağrı girdi.
bu ne 😂😂😂
Sen fırçaladın ne oldu hee 🤭
temizlik 😒
İnci gibi dişlerin var öyleyse. Şöyle bi gülsen 7 cihan aydınlanır 🤭
yoo normal işte 🙄
Çürük yok mu
var çocukluktan kalma kök dişimde
Çektir kurtul 🤭
neden çektireyim ALLAH korusun
Şimdi o ilerde iyice çürür diğer dişlerini de çürütür sonra ağrıdan kıvranırsın 🤭
Cevap
56Cevap
Hatırlamıyorum ki ilkokul falandı sanırım. Dişçiye gidecem diye fırçalamıştım 😂
Blackwood vardı bitti İpana bilmem ne etkisi ( yersen ) aldım. Sigara , kahve , sigara çok tüketiyorum o yüzden her gün
hani ilkokuldaydı 😂
Hala mezun olamadım yay kadını 🥺
ufacıktı küçücüktü ala geyik 😂
Küçücük ufacıktım
Top oynadım acıktım
Sanırım böyle bir şey o 😂
Haykırdım ya 😂😂
O ufak kız sen 😂😂
niye ahahaha 😂
Çünkü neden olmasın 😂
çirkef miyim be ben o kadar 😂😂😂
O çirkef degıl kı. Ablası önüne geçti diye öldürmeye çalıştı hepsı bu 😂
evet en birinci olma konusunda benzerlik var benle 😬😂😂
O zaman degıstırelım Tokat tören sen ol , maksat uyuzluk olsun 😂😂
hani alageyiği bendim 😒
Tamam yay kadını sen ol. Yalnız aklıma geldikçe gulerım buna ben 😂😂
hadi bi iz bıraktım 😂
Yay Burcu şeysi mi bu?
neysi 😂
Özelliği 😂
ah bir de özellik diye neyden bahsedildiğini anlasam 🤔
İz bıraktım dedın ya. O yay Burcu özelliği mi yanı?
Anlamıyorum burçtan ufak tefek kapıyorum boyle :)
yok bu benim karakter özelliğim 😀
Bu konuda titizim, temmuzda fırçalamıştım en son. Zaman yaklaşıyor yine, bir kaç ayım kaldı. Sizde benim gibi temiz olun biraz
😂😂😂😂
Sabah, öğlen, akşam fırçalarım..
Birazdan duş alıp fırçalıycam. Tahmini saat versek olur mu? 21:35 gibi 🙄
net olun 😒
Netlik bünyeme aykırı..
Ben ikizlerim netlik olmaz bizde hep bi kararsızlık, hep bi kararsızlık. ://
medcezir 😀
Yok ben geldiğim zaman vir daha gitmiyorum. Kaldığım zaman, kalkamıyorum bir daha. 😁
ahahaha 😂😂😂
Diş fırçalama bence çok önemli. Kim ağzı kokan sarı dişlerle muhatap olmak ister ki? Sabah kahvaltıdan sonra ve yatmadan önce mutlaka fırçalarım.
kesinlikle
Sabah. Sabahları ve öğlenleri normal diş macunu, akşamları da beyazlatıcı içeriği olan kömürlü macun. Markalarını unuttum şimdi
kömürlü macun hiç sevmem
Sebep
dişlerim hassas benim sızı yaptı
Hııı
Her sabah ve akşam fırçalanması gereken dişlerin en sonu mu olur?
yapılan en son eylemden bahsediliyor
En son sabah kahvaltısından sonra saat 08:45 gibi dişlerimi fırçaladım. Bir de yatmadan önce fırçalayarak günü tamamlayacağım..
Sensodyne kullanıyorum sabah fırçaladim listerine gargara kullanıyorum bide
çok iyi
Bu sabah 12 gibi falandi. Piyasadaki dis macunlarinin yarisini denemis biri olarak parodontaxi siddetle tavsiye ederim.
neden paradontax
Dün gece 22.20 gibi, sensodyne markasının diş macununu kullanarak fırçaladım
aferin 😀
En son derken aylık yapılan bişey gibi sormuşsun sabah fırçaladım
bazılarına göre öyle 😒
Sabah kahvaltı sonrası fırçaladım. Diş önemine dikkat ederim karşı cinste de ilk baktığım kriterlerden birisi.
Biraz önce
Ve imana kullanıyorum ben marka değiştirince ağzımda yara çıkıyor nedense
şu an colgate var. Düzenli olarak sabah evden çıkmadan ve akşam yatmadan önce fırçalarım
Bugün 13:00 da Oral B Io ile
Sensodyne Promine Onarım Beyazlatıcı Diş Macunu ile
Sadece akşamları fırçalarım. ( Bu arada umarım fırçalarken musluğu kapatıyordur herkes 😁)
@Yomeyamo yaa 😔
tabii ki kapatılır israf günah
Hatırlamıyom 1 hafta veya 2 hafta dişimi çektim temizleyemiyom
geçmiş olsun
Diş macununu bırakıcan bir karışım. var diş etleri ve dişinkoruyormuş hindistan cevizi yağ nane yağı dağ kekiği bunlar dişe iyi geliyor ağaz sağlığını korkuyormuş
Dün akşam florsuz diş macunu yoksa diğerleri full zararlı kimyasal var ben doğal saraçoğlu kullanıyorum en güzeli biraz pahalı ama değer inanın.
Vayy Sen halen buralarda mısın :)) Maşallah Maşallah
evet 🙄
İyi Kök saldın valla helal olsun, Koca Çınar Olacaksın yakında 😃
Tebrik ederim.. Bu ne azim :))
😀😀
Bugün 13 gibi fırçalamıştım. Signalin white now olanıyla fırçalıyorum.
bende şu an men olanını kullanıyorum
Bu sabah kahvaltıdan sonra saat 13.00 gibi falan dı herhalde sabah akşam fırçalarım 👍🏻
10 dakika öncee dişlerimi fırçalamayınca rahatsız oluyorum
Sabah fırçaladım Carbon diş temizleme tozu ile etkisi çok iyi:)
öğle yemeğinden sonra... yanı 2 saat önce.
günde?
3 Kere Fix fırcaçalarım..
Eğer çok kahve içtiysem bu sayı artar.
aslında iki ideal diyorlar ama bilemedim
Doğrudur ama ben böyle alıştım..
Sene 2009 bir sonbahar akşamı ….
artık fırçalama vaktin gelmiş bence 😂
her akşam yatmadan fırçalıyorum
Öğlen yemeğinden sonra 1230 giib
10 dakikak önce, yemekten sonra
10 Mart 2022 sabah 6:24
Bu sabah :D
Sabah/Sensodyne Diş Macunu.
Urtekram kullanıyorum öglen fırçaladım.
sensodyne sbah fircaladim
Dün gece uyumadan önce
Sabah fırçaladım. Bi fırça bi macun işte..
Dış fırcalmanin zamanımı olur her yemekten sonra
sabah fırçaladım ve colgate kullanıyorum
Akşam yatmadan önce peki
Ağrı sızı ya da farklı bişey var mı peki
Hmm bazen dişler nekadar bakımlı oldasa sorun yaratıyor genel olrak bakımlı bir kizmisin
Sensodyne ve 10 dk fırçaladım.
45 dk önce hangi diş macunu unuttum
Bugün öğle yemeğinden sonra fırçaladım dişlerimi
Her sabah ve akşam aksatmadan
signal.
bir saat oluyor..
1 ayı geçti hangisi denk gelirse kullanırım 🤭😂
Sabah sensodayn
vay kalite takılıyoruz:)))
bir sağlıkçı olarak söylüyorum 50 tl lik sensodyn ile 10 tl lik signal arasında yüzde on kalite farkı var değermi tartışılır:))
@devletbaba34 bana demediniz ama söyliyim signal 10₺ değil fiyatlardan haberiniz yok mu sizin
evet size demedim son 3 önceki fiyatları yazdım ve satın aldığım fiyat signalin 10 dan başlayıp 50 ye kadar olanı gördüm sensodyn 50 ile 100 arası gördüm
@devletbaba34 başka macun dişlerimi sızlatıyor 😂
plesebo etkisi o:)))) diğer adıyla psikolojik , nsan vucudu ve ruhu her şeye alışır 21 gün kuramı vardır 21 günde insan herşeye alışır
@devletbaba34 hadi ya boşuna mı para döktüm ben bu macuna hiii
21 gün dişimi sıkıp Signal kullanayım bakayım😂😂
boşuna demiyelim de yüzde on açık için değer mi tartışma konusu:))
Misvak ahahahha
sağlıklı ama misvak gülüyorsun ama onun salgısı dişe ağıza çok faydalı özütü
Güldüğüme bakmayın evde var Eyüp Sabri Tuncer doğal misvak özlü diş macunu
Kullanırken diğerleri gibi rahatsız da etmiyor.
doğalı kullanmakta faydalı işte aslında
Evet öyle.
5 6 ay önce👽
saçmalama 😀
Dün gece 🤗
En pahalısından kullanıyorum sensodyne😂
iyi 😃
Dün akşam
bugün
Bugün fırfırlamadım akşam fırfırlarım
dün ama yine sap sarı fayda etmiyor 😂
nee
😂 şaka tabi ama her zaman fircalarim
Diş rengi fırçalamakla açılmaz zaten 😊
@asya_saral diş taşlarını temizletmek lazm galiba 😂
Yok diş taşı temizliği de sadece temizliği etkiler rengi yine etkilemiyor, diş beyazlatma uygulaması var direkt onu yaptırmak gerekiyor 😀
@asya_saral benimki aman amanlık durum yokda idare eder 😂😂
09.03.2022/13.30
😀😀
😏😏
Az önce
Her gün fırçaliyorum
7 dakika önce
Dün akşam
Her akşam ve sabah.
Bu sabah.
Bu sabah
Askerdeyken
Bu sabah, crest
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?