Polikistik over sendorumu olan ve o sebepten killanmasi olup epilasyona giden var mı aranızda acaba önereceğiniz cihaz var mı. Bilgisi olan yazabilir mi acaba 12 ay toplamda ilaç tedavisi gördüm 6aylik son ilacım da yeni bitti epilasyona başlamak istiyorum ama ilaç tedavisi sırasında mı epilasyona gitmeliyim yoksa ilaç tedavisi bittikten sonra mı? doktorum hiç bilgi vermediği için size sormak istedim. Buz lazer iğneli. lazer epilasyon hangisini önerirsiniz önereceğiniz bir cihaz ismi var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Yumurtalıklarım da kist var ufak ufak ilaç ile eridi yarısı tâbi ama şimdi de prolaktin yani süt hormonum yüksek çıkti
Polikistik over sendorumu nedeniyle vücudumda kıllanma oldu epilasyon ile geçer mi kalıcı olarak? Önereceğiniz cihaz var mı?
O kadarını bilmiyorum elif , bende 11 yıllık KS deneyiminde öğrendiğim bilgileri aktarıyorum sonuçta sana. Yani o işin ne uzmanıyım ne de o sektörle bir alakam var.
İlaç tedavisi ile yeni kılların çıkması önlemiş doktorum öyle söyledi ama bende herhangi bir azalma artma vs olmadı Ayni yani sadece kistlerde erime oldu ilaç sayesinde şu an da prolaktin yani süt hormonum yüksek çıktı 60
Ya canım benim tüylenme problemi oldu zaten doğuştan tuyluydum ama yüze boğaz kismina dekolte kısmında da tüylenme olunca tam detaylı tahlil verdim androstenedion hormonu yüksek çıkıyor tek. İlk yıl yüksek çıktı Yasmin verdi doktor sonra ben bıraktım 5 gün sonra. Sonraki yıl yine tam detaylı tahlil verdim yine bu hormon yüksek çıktı bir de prolaktin yüksek çıktı bende regl düzensizliği falan yoktu. Doktor hipofiz mr istedi. Neyse 1.5 ay sonra çektirdik temiz çıktı o doktora gitmedim ama başka bir doktora gittim çok başarılı bir kadına. Oda dedi ki canım ben sana ilaç bir şey veremem bu hormonun yüksek sadece dedi sende polikistik over yok ama risklisin dedi. Beyin mrin da temiz dedi. Ben şimdi senin göğsüne vursam ve mra girsen dedi prolaktinin yüksek çıkar dedi. Stresten de çıkmış olabilir dedi ki o ara ev değişikliği yapiyorduk stres vardı. Bu anlık çıkan bir şey demekki dedi öyle konuştu yani. Benimkinde bir sorun çıkmadı Allah'tan ama sen çektir yinede için rahat etsin umarım birşeyin çıkmaz. Valla yedgimizden mi içtiğgimizden mi bilmiyorum. Bu arada kadın doğum kontrol hapları tüylenmeye etkisi yok dedi kadın bana. Regl duzenlemek için verilir hormon tedavisi için verilmez tarzında konuştu. Bana sen git lazerini ol dedi. Diğer doktora da gitmedim kaldı öyle benim
Peki lazer düşünmüyor musunuz. Benim de adet düzensizliği yoktu sadece kıllanma sebebi ile gittim çok rahatsız edici göğüste hassasiyet olunca da doktoruma söyledim süt vs gelmedi tabi sadece hassasiyet vardı ağrıyordu okadar ☹️ çok teşekkür ederim mrden ne çıkacak bende mera ediyorum doktorum kitle olabilir diye korkuttu beni ama ben sanmıyorum 🥺🥺
Ben zaten 15 seans lazere gitmiştim tamamen bitmeyince tahlil yaptik bide tüyler artinca ever bende de süt gelmemişti hassaisyetimde yoktu Allah'tan bisi çıkmadı kitle falan yok olmaz diye düşünüyorum inşallah çünkü arada prolaktin oynayabiliyomus ama siz yinede mr cektirn geçmiş olsun şimdiden 🙏🏻
İlk gittiğim doktor sadece kıllara bakarak hiçbir hormon testi yapmadan genetik demişti öyle üzülmüştüm ki 2. doktorum hormon testi istediği zaman polikistik over sendorumu olduğu anlaşıldı kaç senedir çok yoruldum bı kurtulabilsem
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Polikistik over sendorumu nedeniyle vücudumda kıllanma oldu epilasyon ile geçer mi kalıcı olarak? Önereceğiniz cihaz var mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Evet geçer ama senin çok daha uzun sürebilir tüm kıllarından kurtulman.
Uxun sürer ama yinede geçer yani öyle mi
Evet geçer. Adam gibi işi bilen , kaliteli bir yerde lazere gidersen işin sonunda illaki kurtulursun kıldan tüyden elif.
İnşallah ya çok teşekkür ederim peki önereceğiniz bı cihaz markası var mı
O kadarını bilmiyorum elif , bende 11 yıllık KS deneyiminde öğrendiğim bilgileri aktarıyorum sonuçta sana. Yani o işin ne uzmanıyım ne de o sektörle bir alakam var.
İlaç tedaviniz başarılı sonuç verdimi killarin seyrini nasıl etkiledi anlatir misiniz?
İlaç tedavisi ile yeni kılların çıkması önlemiş doktorum öyle söyledi ama bende herhangi bir azalma artma vs olmadı Ayni yani sadece kistlerde erime oldu ilaç sayesinde şu an da prolaktin yani süt hormonum yüksek çıktı 60
Hipofiz mr'i istedi mi? Benimde yüksek çıkmışti girmiştim
Evet 1aydir onu bekliyorum randevu aldım 5_6gun sonra inşallah mr çekilecek
Sixinde mi aynı sorununuz var benim gibi yoksa sadece prolaktin mı yüksek sizin
Ya canım benim tüylenme problemi oldu zaten doğuştan tuyluydum ama yüze boğaz kismina dekolte kısmında da tüylenme olunca tam detaylı tahlil verdim androstenedion hormonu yüksek çıkıyor tek. İlk yıl yüksek çıktı Yasmin verdi doktor sonra ben bıraktım 5 gün sonra. Sonraki yıl yine tam detaylı tahlil verdim yine bu hormon yüksek çıktı bir de prolaktin yüksek çıktı bende regl düzensizliği falan yoktu. Doktor hipofiz mr istedi. Neyse 1.5 ay sonra çektirdik temiz çıktı o doktora gitmedim ama başka bir doktora gittim çok başarılı bir kadına. Oda dedi ki canım ben sana ilaç bir şey veremem bu hormonun yüksek sadece dedi sende polikistik over yok ama risklisin dedi. Beyin mrin da temiz dedi. Ben şimdi senin göğsüne vursam ve mra girsen dedi prolaktinin yüksek çıkar dedi. Stresten de çıkmış olabilir dedi ki o ara ev değişikliği yapiyorduk stres vardı. Bu anlık çıkan bir şey demekki dedi öyle konuştu yani. Benimkinde bir sorun çıkmadı Allah'tan ama sen çektir yinede için rahat etsin umarım birşeyin çıkmaz. Valla yedgimizden mi içtiğgimizden mi bilmiyorum. Bu arada kadın doğum kontrol hapları tüylenmeye etkisi yok dedi kadın bana. Regl duzenlemek için verilir hormon tedavisi için verilmez tarzında konuştu. Bana sen git lazerini ol dedi. Diğer doktora da gitmedim kaldı öyle benim
Peki lazer düşünmüyor musunuz. Benim de adet düzensizliği yoktu sadece kıllanma sebebi ile gittim çok rahatsız edici göğüste hassasiyet olunca da doktoruma söyledim süt vs gelmedi tabi sadece hassasiyet vardı ağrıyordu okadar ☹️ çok teşekkür ederim mrden ne çıkacak bende mera ediyorum doktorum kitle olabilir diye korkuttu beni ama ben sanmıyorum 🥺🥺
Ben zaten 15 seans lazere gitmiştim tamamen bitmeyince tahlil yaptik bide tüyler artinca ever bende de süt gelmemişti hassaisyetimde yoktu Allah'tan bisi çıkmadı kitle falan yok olmaz diye düşünüyorum inşallah çünkü arada prolaktin oynayabiliyomus ama siz yinede mr cektirn geçmiş olsun şimdiden 🙏🏻
İlac vs kullandinizmi.
Hormon testi yaptirdiniz mi?
Evet hormon Testi yaptırdım kist var ufak ufak ilaç ile eridi biraz ama şimdi de prolaktin yani süt hormonum yüksek çıktı.
Bikc sey srcm ozldn ok mi
Tabi sorun
Tkplcm ok mi
Simdi tamamen tuylenme mi oldu vücudun da
Evet maalesef
Vücudunuz hep mi böyleydi yoksa ilaç kullanımından dolayı mi oldu
Hayır ilaçla bir ilgisi yok ben zaten vücudumda kıllanma var diye gittim yumurtalıklarım da kist olduğu için o sebepten kıllanma olmus
Geçmiş olsun
Aile genetiği mi yoksa
İlk gittiğim doktor sadece kıllara bakarak hiçbir hormon testi yapmadan genetik demişti öyle üzülmüştüm ki 2. doktorum hormon testi istediği zaman polikistik over sendorumu olduğu anlaşıldı kaç senedir çok yoruldum bı kurtulabilsem
Geçmiş olsun kardeşim kendini salma buda geçer eğer kalìcî değilse peki şu an da neler yapıyorsun
Sırtında çıkmıyordur umarım?
Sırt bel göbek göğüs tüm vücutta maalesef
Kes makineli ile
Hangi sehirdesin