Pazar gününü bakıma mı ayırıyorsunuz gezmeye mi? Ben kesinlikle bakıma🥒


Bugün çıktım gezdim ya hava gayet güzeldi çıktım birazcık dolaştım her zaman gittiğim bir tane koşu parkı vardı Oraya gittim ama bu sefer bir farklılık yaptım her zaman mesela tarih tempo koşu yapıyordum bu sefer hiç kuş yapmadım sadece normal yürüdüm ortamın keyfini çıkartın havasında o kadar da sıcak değildi ama yinede olduğum yere göre gayet iyiydi
Cevap
8Cevap
Bakım da yaparm gezme de hatta pinekleme de ohh mis
#SelamGençlik 🍀Önceden belirlenmiş yaşamak tarzları bana sıkıcı geliyor hangi pazar ne tercih ederim belli olmaz.. #TubaSueda 🍀
kızlar tabi haklılar pazardan başlasalar pazatesi hatta salıya anca bakımları biter makyjalı /makyajsız ayırt etmeler fena ahah:P
Keşke pazar günü boş günümüz olsada hem gezsek hemde bakım yaptırsak
Genelde 3 e kadar uyumaya sonra duş, oje , bakim derken miss oluyor
İstediğim herşeyi yapmak için erken kalkıyorum sonra da uykum gelince uyuyorum sjsjjssj boş geçiyor genelde
Her ikisi de diyebilirim.. Keyifli geceler..
Bazen her ikisi bazen hiç biri
Bazen bakıma bazen gezmeye
Pazarlarım, dizi izleyip uyuyarak geçiyor...
Pazara sıkıştırıyorum her şeyi..
Uyumaya dinlenmeye ayırıyorum
Kendini ölmeyecek sananlardansin
Başlarım bakımına bana bir şey olmasın
Temizliğe
Gezmeye
Uyumaya 🥲
Yabancı dizi veya film izleyerek geçiyor.
Yatmaya ayırıyorum ben
Bu hafta gezme oldu
bakıma 🌸
gezmeye
uyumaya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?